سال بالایی

یکی از بچه های سال بالاییم هستش که هر وقت هر کی رو میبینه بعد از چند دقیقه ازش میپرسه به نظرت من چه تغییری کردم؟

خب ما هم یک نگاه گذرا میندازیم و میفهمیم که تغییر خاصی نکرده. و مثلا من میگم در چه زمینه ای؟ تغییر خاصی حس نمیکنم.

بعد سال بالاییمون میگه چاق نشدم یا ابروهام بد نشده یا معلوم نیست موهام رو رنگ کردم یا به نظرتون پوستم خراب نشده؟؟!!!

من که همیشه میگم نه . همه چیز خوبه یا ببخشید متوجه نشدم. مگه موهات رو رنگ کردی؟ یا ...

حالا فردا هم ببینیش باز همین سوال رو ازت میپرسه ها!!!

یکی از آزار دهنده ترین سوالاتش اینه که معمولا عکس یک مانتو یا کت دامن یا لباس رو بهت نشون میده و میگه دیروز یا ماه قبل یا واسه فلان مراسم اینو خریدم. به نظرت چند میرزه؟!

یعنی من اینجور مواقع تمام تلاشم رو میکنم که به نحوی متواری بشم. آخه چی بگم؟ زیاد بگم حس میکنم احمقم. کم بگم خب شاید بهش بر بخوره.

حالا معمولا هم یک قیمت نجومی رو میگه و میگه از فلان پاساژ یا فروشگاه خریدم. حالا من گمون نکنم اصلا حاضر باشم نصف اون قیمت رو هم واسه اون جنس پرداخت کنم. نمیگم اون لباس یا مانتو نمیرزه ها. نه. من هزار بار گفتم از اون ادمهایی هستم که چیزهای خیلی گرون نمیخورم. سعی میکنم چیزهایی با ظاهر شکیل و مناسب رو با قیمت خوب گیر بیارم.

خلاصه این دوست عزیز در تازه ترین حرکت یک مانتو شبیه لباس بارداری به ما نشون داد و گفت 160 خریده و خدا میدونه چند بار پرسید که میرزه؟ معلومه اینقدر قیمتشه؟

خدا یک عقلی به اون بده یک صبری به ما!


پ.ن:

رفته بودم شهرمون 4 تا مانتو خریدم . سه تاش 25 . یکیش 35. از روزی اون 35 تومنی رو پوشیدم کلی بازخورد خوب گرفتم. من از کسی نخواستم قیمت بزنه ها ولی بچه ها کمترین قیمتش رو 70 ذکر کردن!!! خدا میدونه من گرون نمیخرم، میگذاره جلو پام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد