آقا ریزه

ریزه جون ما ، پسر هست.

3 مرداد که رفتم غربالگری مرحله دوم گفتن که پسره. حالا کل خانواده دلشون دختر میخواستالبته مسلم هستش که هیچ فرقی نمیکنه و هر دوش با ارزش و هدیه خداست. اما از اونجایی که خانواده جوجه اینا دختر خیلییییییییی کم دارن معمولا دختر دوست هستن.

جوجه که تا قبل از این هر از گاهی یک اشاره ای به این ریزه میکرد و میگفت:دخمل بابا چطوره؟ از بعد از اینکه فهمید پسره به علت اینکه افتادیم توی همون پروسه مربوط به مشاوره ژنتیک و...و مدام خسته بودیم و کار زیاد سرمون ریخته بود، توجهش به بچه کمتر بود. منم همش شوخی میکردم که از وقتی این طفلک ریزه ، پسر شده تو دیگه حالش رو نمیپرسی. بچه ناراحت میشه خب

خانواده منم که میگفتن هر چی خدا بده خوبه. بماند که داداش کوچیکم من رو شست گذاشت کنار که خشک بشم. بهش پیام دادم که پسرمون به دایی جونش سلام کرده .

اونم گفت که به به و خیلی خوبه و... بعد گفت نشینی غصه بخوری که دختر نیست . بچه اول پسر باشه واسه خواهر و برادر بعدیش خیلی بهتره.!!!!!!

حالا شما توجه داشته باشین که من بچه اول میباشم! بهش میگم دستت درد نکنه . یعنی من اصلا به درد شما نمیخورم آیا؟؟؟؟

میگه خب اگر پسر بودی بهتر بود!!!!!!!

یعنی حالا یکم هم شوخی میکنه ها ولی گمون کنم یکم هم جدی میگفت


نظرات 7 + ارسال نظر
ساریتوس پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 15:05

غزل نشد جایی! چیو تعریف کنم
کلاً 4 تا انتخاب رشته کردم (نه که فکر کنی لوس بازی درآوردما! زوزانه هایی که میتونستم بزنم 6 تا بود انقدر رشتۀ ما مسخره است.) که هیچکدوم رو دعوت به مصاحبه نشدم...
فعلاً سازمو سفت و سخت کوک کردم برای امسال... البته اگر خدا بخواد
تا آخر شهریور هم میخوام یه سر و سامونی به کارای پژوهشی نیمه کارم بدم
نمیدونم کی باید درس بخونم واقعاً؟!؟ تو کی شروع کرده بودی برای خوندن؟!؟
البته نمیدونم رشته ات چیه ولی معماری هم رشته ش خیلی آسونه هم در عین حال سخته و منابع زیاده... ولی بهرحال باید خوندنی ها رو هم شروع کنم که باز وقت کم نیارم... نمیدونم چه کنم...

ساریتوس جان سر فرصت میام جواب میدم.اصلا پست میگذارم.پستهام رو بخون

Baran چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 06:29 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهییییییییپسر پس قند عسلپسر پسر شاخه نبات
مبارکا باشه مامان غزل بانوی سپید عزیزم
خدایا شکرت.خدایا مراقب مامان غزل و گل پسر شون باش

ممنون از این همه لطف شما باران بانوی مهربانم
خوشحالم که اینجا میبینمتون.

کهکشانی سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 23:34

قربونت عزیزم، منم خوبم
چون خودم بچه اولم مثل خودت،ولی دوست داشتم برادر بزرگتر داشته باشم
تازه وقتی بچه اول پسر باشه اگه خواستی دوباره باردار بشی نمیگن بخاطر پسر دوباره بچه دار شده
البته این فکر یه خورده تو قدیم بیشتر بود ولی الانم هستن متاسفانه

خدا رو شکر.
اره. متاسفانه از این افکار هنوز هم هست. وای گفتی برادر بزرگتر. یادم افتاد یک پستی بنویسم.

ساریتوس سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 19:13

سلام خانومم خیلی تبریک میگم
ببخشید پریشبا پستت رو خوندم کلی ذوق کردم نشد کامنت بذارم الآن ازون التهاب اولییه در اومدم با جیغ دیگه پیام نمیدوم :)))
امروز پسر یکی از فامیلها به دنیا اومد یهویی یادم اومد که واااااااای!
یادم رفت به غزل تبریک بگم

ممنون ساریتوس عزیزم. من صدای جیغ شما رو دریافت کردم.
انشالا ما واسه شما جیغ بزنیم.
دفعه بعد که اومدی واسم از مصاحبه و وضعیتت بگو

دلواره سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 15:31 http://delvareh.blog.ir

من دیگه سنگین و رنگین میام اینجا نظر میدم. مادر شوهری گفتن ، مادر زنی گفتن
ای جونم ، پسر پسر قند عسل . من عاشق این بودم که پسر دار بشیم و همسر جان دوست داشت دختر باشه و من هم در ظاهر تمایل به دختر دار شدن رو نشون می دادم هرچند با تمام وجودم فقط سالم بودنش برام مهم بود ولی 51 درصد دوست داشتم پسر باشه. روزی که دخترک تعیین جنسیت شد باباش پرواز میکرد و من هم شاکر سلامتش بودم. هر چند من هنوزم دوست دارم یه پسر تو خونه باشه که فوتبال بازی کنه و از آزادی هاش لذت ببره.
خیلی خیلی مبارکه. به جوجه خان بگو پایه پلی استیشن بازی جور شد دیگه.

شما عزیز دل مایی. ما که وزن نمیکنیم عزیزانمون رو.
واقعا که پایه پلی استیشنش جور شد. یعنی جوجه جوری عاشق این بازی هاست . من میگم بچه ای که باباش تو باشی چی بشه.
همش خوبه دوسی. حالا شما هم یک بار نوشتی که به کلی دلایل دیگه بچه نمیخوای وگرنه میگفتم انشالا نی نی بعدی.

کهکشانی دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 23:17

سلام مامان غزل جون
خوبی گلم؟
بسلامتی بدنیا بیاد پسر گلت
منم با نظر برادرت موافقم اولی پسر باشه بهتر

سلام کهکشانی جونم.مرسی. شما خوبی؟
ممنون از دعای قشنگت.
خب خوبه داداشم طرفدار هم داره پس

مه سو شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 13:18

وایییییییییییییییی مبارکه عزیزم.....سلامت باشه ریزه جانت....بعدی دخمل بشه دیگه جنس جوره عالیه
بچه هر دوش شیرینی خودشونو دارن

ممنون گلم. البته که هر دوش عزیزه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد