بی خوابی

چند شبه درست نمیتونم بخوابم. جوجه از فردای روزی که امتحانم تموم شد یعنی 22 مرداد رفت تهران. اینکه جوجه نیست همیشه باعث میشه یک خلا بزرگ تو حس و حال من به وجود بیاد اما اینکه نمیتونم بخوابم بخاطر مدل خوابیدنم هم هست. میگن طاق باز نخواب. به شکم هم طبیعیه که نمیتونم بخوابم. تا چند وقت قبل روی دست راست بهتر از دست چپ میخوابیدم. الان روی هر دو دست اذیت میشم. ظاهر بزرگ و گرد و قلمبه ای ندارم ها. در این حد که اگر کسی ندونه اصلا متوجه بارداری من اونم تو ماه 5 نمیشه. اما از داخل حس میکنم به معده م فشار میاد. به قفسه سینه م فشار میاد. خیلییی اذیت میشم. دیگه امروز بس که حس بی خوابی فشار آورده بود گفتم به جهنم و طاق باز خوابیدم.


پ.ن.

اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم بگه.

از ریزه جون هم عذرخواهی میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
دلواره چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 15:46 http://delvareh.blog.ir

غزل جان فعلا هر جور که راحتی می تونی بخوابی.
ماه 5 که نه ولی از ماه 6 شکمت بالا میاد و اگه همه تیز باشن میفهمن که بارداری.
از ماه 7 به بعد که دیگه وزن جنین از 1 کیلو بالا میره نباید سمت راست بخوابی چون به ورید اصلی بدن که از ران پای راست رد میشه ، وارد کبد میشه و بعد به قلب میاد ، فشار میاد و روی ضربان قلب جنین اثر میگذاره. اینا برای من کاملا اثبات شده اس و نقل قول نمیکنم. چون خودم تو زایمانم که طبیعی بود ایم موضوع رو به عینه شاهد بودم و درک کردم چرا باید سمت راس یا طاق باز نخوابید.
برای سبک بودن معده هم پرخوری نکن. کم خوری به فواصل کوتاه. اگه خوابت خیلی ناجور شد نیم خیز یا همون نه نشسته و نه طاق باز بخواب.

دلواره جون...مرسی از راهنماییت. ببخشید که دیر تایید کردم پیامو

مه سو جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 14:50

واییییییییی عزیزم چه زود گذشت شد ماه 5....به سلامتی....
جولاب نینی صولتی بود یا آبی؟!!!!!!مشخص شده؟!!

ماه 5 تموم شد گلی. وسط این درس و کارا خودم هم نفهمیدم چطور گذشت.
جورابش آبیه بچه م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد