آقای دکتر جوجه

جوجه روز بیست و دوم مرداد ماه ساعت 8 صبح از پایان نامه دکتراش دفاع کرد.

کلا اونهایی که تجربه دارن میدونن که دفاع از رساله در هر مقطعی خیلی شادی بخش و مهمتر از اون آرام بخشه. انقدر اکثر دانشجوها در مراحل انجام پایان نامه دچار مشکل و سختی میشن ،انقدر مراحل منتهی به جلسه دفاع معمولا سخت و زمان بر و اعصاب خرد کن هستش که روزی که دفاع میکنی واقعا یکی از راحت ترین نفسهای زندگیت رو میکشی.

بیش از یک ماه پیش ، روزی که جوجه میرفت تهران خیلی ناامید بود و واقعا مونده بودیم که واسه "پیش دفاع" استادش موافقت میکنه یا نه. الحمدلله پیش دفاع انجام شد و بعد هم دفاع.

خیلی دوست داشتم که توی همچین روزی کنارش باشم . اما به خاطر این وضعیت"ریزه" داری ، جوجه موافقت نکرد که برم تهران. اصرار هم کردم اما وقتی دیدم موافق نیست و آخر کار هم گفت اینجوری همه فکرم میره پیش تو و نگرانتم ،دیدم که انگار نرم تهران صحیح تره.

الحمدلله داداشش تهران بود و حداقل یک نفر از خانواده اونجا بود. دوست من که خب دیگه آشنایی کامل با جوجه داره هم زحمت کشیده بود و رفته بود جلسه دفاع. با اینکه اون ساعت اصلا ساعت مناسبی نبود اما رفته بود.

خدا رو شکر میکنم و امیدوارم که جوجه بتونه در ادامه از این مسیری که واردش شده لذت ببره و احساس رضایت کنه. چون واقعا اونقدری مهم نیست که کجایی و چه کاری انجام میدی. مهم اینه که قلبت حس رضایت داشته باشه.


پ.ن.

جوجه مهربونم. بهت تبریک میگیم. من و ریزه


نظرات 2 + ارسال نظر
مه سو پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 16:08 http://mahso.blog.ir

تبریک میگم به جفتتون....به سلامتی و میمنت...همیشه خوش خبر باشی خانوم...
راستی بقیه شاهکارا رو ننوشتی من همچنان منتظرماااا

ممنون دوست خوبم.متشکرم
مینویسم عزیزم. چون یکم طولانیه باید کاملا حواسم جمع باشه

پاندا چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 10:09

مبارکه.
از طرف پاندا به آقای دکتر خوش تیپ تبریک بگو.

ممنون پاندای عزیز و همیشه همراه. دیگه دکتر که خوشتیپ نمیشه. بس که نشست پای کامپیوتر و لپ تاپ شکم بسیار گرانقدری برای خودش دست و پا کرده. ببینم ساکن بشیم میتونه با فوتبال درستش کنه یا نه.
ببخش که سر نمیزنم به شما. بسیار درگیر و گاهی بسیار بی حوصله ام. اما همیشه برای شما و عشق شما دعا میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد