آزمایشگاه2

سر همون قضیه نوبت گرفتن آزمایشگاه  مامانم شدید مخالف بود که من برم واسه نوبت . اونم تنهایی. همش میگفت: مامان له میشی. مامان شلوغه. میریزن رو سرت. له میشی

البته چون خیلی زود رفته بودم و نفر اول هم وارد شدم و اینکه فقط قرار بود دفترچه ها رو بگذاریم تریپ له شدن نبود. ضمن اینکه خودم میفهمم که جایی که له بشم نرم.

حالا مامانم ساعت 6 صبح زنگ زده .

گوشی رو برداشتم مامانم میگه: مامان غزل. خوبی؟ له نشدی؟

من:نه مامان. سالمم. له نشدم.

مامان: خداحافظ


ادامه دارد...

نظرات 8 + ارسال نظر
مه سو سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 23:08 http://mahso.blog.ir

الو الو غزل الو...کجاییییییییی؟!!!
کم کم نگرانت دارم میشماااا

عزیزمی مه سو ...ببخش نگران کردم دوستامو با این ننوشتن

دخترمعمولی سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 11:38 http://mamoolii.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟ کوچولو خوبه؟
چند وقتیه از خودت خبر ندادی.

سلام معمولی جان. خوبی؟مرسی از احوالپرسیت

بهار جمعه 21 مهر 1396 ساعت 23:25

سلام مامان غزل!نشستم خیلی از نوشته هاتو خوندم!تبریک بخاطر دکترشدن اقای جوجه و انتخاب اسم برا پسرتون!خیییلی زیاد دلم تنگ شده بود ولی خوندن نوشته هات حالمو خوب کرد.شاد و سلامت باشید

بهار تو همیشه حضورت بهم انرژی میده. با اینکه نمینویسی ولی میای و سر میزنی ممنونتم. خدارو شکر که حالت بهتر شده. مرسی بابت تبریکت. از خودت برام بگو. خوبی؟

مه سو یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 20:21 http://mahso.blog.ir

مامااااااااااااااااااان غزل تازه اوایل ترم جدیدته هاااااا...کجایی؟!!! دو تا پست نصفه نیمه داری فک کنم تا بیای بنویسی ما موضوع رو یادمون رفته باشه :)
زودتر بیا از ریزه بنویس...

حتما گلی. دانشگاه که نمیرم. حالا دونه دونه پستهای جدیدم رو بخونی میفهمی ...

ساریتوس چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 20:13

سلام مامان غزل
خوبی؟ ریزه جون و باباش خوبن؟
غــــــزل... اومدم ببینم آپ کردی یا نه یهویی به ذهنم رسید سؤالی که مدتیه دنبال جوابشم از تو بپرسم شاید بدونی
ببین من تو این 2 سال که از ارشدم گذشت همش دنبال آیین نامه های استعداد درخشان بودم و البته کنکور هم دادم هر دو سال رو...
حالا امسال واقعاً باید فقط و فقط برای با آزمون برنامه ریزی کنم... تو میدونی جدول امتیازبندی مصاحبه رو از کجا میتونم بیارم؟
تو بدون آزمون علمی پژوهشی ضروری بود؛ ولی اینجا هیچ بندی اجباری نیست و همه ش انگار مقایسه بین افراد مصاحبه شونده است... میتونی راهنماییم کنی؟
البته میدونم و حواسم هست که رشته ت معماری نیست ولی فکر میکنم این سؤالم کلی باشه و عمومی
قربونت مامان گلی
تو پی

ساریتوس عزیزم. شرمنده که دیر جوابت رو میدم و نتونستم سوال قبلیت رو هم پاسخ بدم. حتما امشب واست پست میگذارم.

مه سو دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 17:14 http://mahso.blog.ir

نیومدی همه مطالبت نصفه نیمه موند که...خوبی دختر؟

مینویسم مه سو جان. مینویسم. فدای تو.

گیسو جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 10:59 http://saona.blogsky.com

متاسفانه همینطوره درمانگاههای دولتی همه شهرها همین وضعیت رو داره.
تبریک میگم بابت تموم شدن دوره دکترای همسرتون
انشاالله روزهایی پر از خیر و برکتی در پیش رو داشته باشی غزل عزیز

ممنونم گیسوی عزیزم... من هم برای شما و همسر گرامی آرزوی لحظه های ناب دارم

مه سو پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 16:16 http://mahso.blog.ir


الهییییییی.....خیلی مامانت خوبن...

همه مامانا همینقدر خوبن. خدا حفظ کنه برامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد