ریزه فوروارد میشود

قبلا گفتم که سوالات ملت همیشه در صحنه ، از کی نی نی میارید و چرا نی نی نمیارید و ...منتقل شده به فاز بچه ت تکون خورده ؟

البته من الان هفته سی هم تقریبا تموم کردم و با اینکه دیرتر تکون های بچه رو حس کردم اما چند هفته ای هست که باهاش روزگار میگذرونم. خیلی خیلی حس بامزه و دوست داشتنی هست. من به خاطر شرایطم نمیتونم خوب(اون جوری که دلم میخواست و در ارزوهام بود) باهاش ارتباط برقرار کنم اما واقعا این حس رو دوست دارم.

جوجه حرکاتش رو که میبینه میخنده.

بچه مون اوایل نرمش میکرد. اما الان نمیدونم رونالدویی چیزی هست گمونم.  چنان فوتبال بازی میکنه اون تو که بعضی وقتا من و جوجه یهو میگیم خب حالااااااااااااااااااا(شما بخونید هوووووووووووووووووووووووووی ) چه خبره؟

جوجه فقط میبینه گاهی و حرکتش رو زیر دستش حس میکنه براش خیلی بامزه س. ولی من بهش میگم فکر کن من حس میکنم یکی تو بدن من داره رخت میشوره یا دنبال چیزی میگرده یا خودش رو میکوبه به من.

به هر حال خدا این حس رو نصیب همه بکنه در اون زمان و شرایطی که خیر و صلاحشون هست .


پ.ن.

گاهی حس میکتم استخوناش خورد میشه بس که اون تو تکون میخوره این ریزه شیطون.

31 شهریور که جوجه از تهران برگشت و منم رفتم اون شهر محل دانشگاهم که هم دکتر برم و هم جوجه میاد اونجا باشم،اولین باری بود که حرکات ریز این فسقلی رو جوجه لمس کرد. یهو دستش رو برداشت و گفت: وای غزل. ترسناکه!



نظرات 2 + ارسال نظر
مه سو پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 23:51 http://mahso.blog.ir

واییییییییی الهی...چیزی هم به حضور ریزه در آغوشت نمونده پس....

ساریتوس پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 11:17

ای جان
چه حس عجیبی باید باشه

واقعا عجیبه...اما تو دل ادم قند اب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد