یک دو سه

والا گفتم یهو بیام تو وبلاگ متروکه م ممکنه باعث وحشتی چیزی بشم! خخخخخدیگه این شد که گفتم اول یک یا الله بگم ببینم اصلا کسی از این حوالی رد میشه آیا!

ممنون که فراموشم نکردین و هستین.مرسی که به اینجا سر زدین.دیدم گلدونها پاشون خیس بودا!!!!

من اونهایی که میشناسمشون خیلییییی به یادشون بودم .میگم چی شده این مدت.فقط لطفا شما بیاین و یک خلاصه ای از وضعیت خودتون رو توی این چند ماه گذشته بگین واسم.اسم و ادرس وبلاگهاتون هم مجدد بگذارین لطفا.

مه سو جان عزیزم.خیلیییی ذوق کردم که به مستر اچ رسیدی.مبارکتون باشه .خوشبخت باشین به امید خدا.


پاندای عزیزم،ممنون که پیام تبریک گذاشته بودی،همیشه به فکرت بودم داداش گلم.

ساریتوس جان.بیا و از اوضاع کنکور و زندگیت برام بگو.

دختر معمولی جان،خیلیییی زود میام و شرح حال با جزئیات قشنگت رو میخونم.اخرین بار هنوز شهرتون رو عوض نکرده بودین.

دلواره عزیزم کم مینویسی اما دلتنگت بودم.گلدختر رو ببوس.

بهار! تو هنوز وب نداری؟

کهکشانی!هستی هنوز؟

خوشگل خانومی که باردار بودی ،کجایی؟هستی؟

اسم خیلی ها هم یادم نیست.مثلا اون خانوم شمالی که بامزه مینویسی و دو تا بچه داری.سلام گلم.

پرشین هم که کلییییی از دوستامو پروند.راستی شما میتونین وارد وبلاگ پرشین خودتون بشین؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
اون خانم گیلانی؛) پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 21:03 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام به روی بهتراز ماهتوووون❤
بیادتون هستم عزیز دلم
خدا شمارو به اتفاق عزیزان تون حافظ و
نگهدار باشه❤

فداتون.خوشحال شدم که هنوز سر میزنین بانو

مه سو دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 01:40 http://mahso.blog.ir

من میتونم وارد پرشین بلاگم بشم ولی نشدنش خیلی بهتره....دیگه تا وارد مدیریت وبلاگ پرشین نشی نمیتونی برای پرشینی ها نظر بنویسی....
مرسی از تبریکت عزیزدلم...

کهکشانی شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 18:47

سلام مامان فندق
آقا ما هی اومدیم ببینیم تو هستی بیایم تبریک بگیم ، دیدیم نخیر خبری نیست
تا شد امروز که دیدم بعله مامان غزل تشریف فرما شدن
خیلی خیلی بهت تبریک میگم غزل جان
الهی که پسری همیشه سلامت باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه

ساریتوس جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 16:20

سلام دوباره عزیزم
من خبر جدیدی ندارم جز اینکه حتی به درد انتخاب رشته هم نمیخورد...

دخترمعمولی چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 22:31 http://mamoolii.blogsky.com

سلام عزیزم
خب خدا رو شکر که خوبی و خوشی و همه چی سرجاشه. مخصوصا پسر کوچولوت .
ما هم تو شهر جدیدیم و دردسرهای خودمونو داشتیم و داریم!
منم نت درست و حسابی ندارم و با گوشی میام. واسه همین کامنت نذاشتم زیر پست تستت. ولی هر روز چک میکردم که نوشتی یا نه.
ان شاالله گل پسر همکاری کنه این روزاشو ثبت کنی .

فدای شما و پسر گلیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد