اینستاگردی یک

میگما در این مدت یک اینستاگرام گرد ماهر شدم.خخخخخ.کلیییی تحلیل جامعه شناسی براتون دارم.کم کم تحلیلهامو میگم که فیض ببرین.

واسه شروع بگم که اگر بدوبیراه بلد نیستین حتما اینستاگردی کنین.یعنی لغت نامه لازم میشین.الکی که نیست.گستره واژگان خیلییییی فراتر از حد تصوره.اصلا به نظرم خوب کردن کلمه ای که همه میدونین رو از لغت نامه های اینترنتی حذف کردن.والا! اون که معنیش مشخصه.میخوان معنی کلمات جدید بگن.جا نیست خب.

وای که این حجم حرف بی تربیتی و فحش یکجا ندیده بودم!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
پاندا چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 09:06

برای به روز کردن فحش هایی که بلدم و یاد گرفتن فحش های جدید حتما اینستاگرد میشم.
به نظرم این بهترین پستی بود که تاحالا گذاشتی.

فقط دنبال خاک بر سری هستیااا

ساریتوس دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 00:22

سلام
کاش اول چهار تا فحش به ما یاد میدادی بعد میرفتی تو سکوت... کجایی دختر؟ نکنه پسرت رو داری دوماد میکنی کم پیدایی خانم دکتر من؟

سلام.له شدم این مدت. دربست در خدمت فندق

مه سو دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 01:34 http://mahso.blog.ir

زری شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 00:24

سلام تازه شروع کردم به خوندنت....در مورد این پست بگم من اینستا را از وی گوشی ام پاک کردم به آامش رسیدم خب من همه ی صحات درست و حسابی که میشه برای ندگی بهتر ازشون ایده گرفت را فالو بودم و واقعا خیلی بهم ایده میداد اما یه جایی دیدم اینهمه حجم ایده را دیگه نمیتونم طاقت بیام و از اونطف چون کلی آدم موفق را فالو بودم دچار سرخوردگی شده بودم

...... جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 19:49

بله خیلی ممنون

...... چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 16:27

یه سوال دیگه میشه تنظیمات پی دی اف رو کاری کرد که همه پی دی اف ها با یک سایز باز بشن ؟؟ (منظورم زوم بالای صفحه است مثل 50 - 100 - 125 و ...)

...... چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 16:02

سلام من اول این سوال رو بپرسم برای پی دی اف هایی که به صورت خود به خود های های لایت کردن یا کامنت گذاشتن داخلشون غیر فعاله هیچ راهی وجود داره که بشه درستشون کرد که بشه مثلا بخشی از متن رو های لایت کرد (مثلا بعضی از مقاله های اسپرینگر اینطوری هستن) حتما اگه خودتون نمیدونید از همسرتون بپرسین مهندسیا بهتر میدونن

عزیزم جوجه میگه که یک نوع ریدر بوده که این امکان رو فراهم میکرده که حتی بتونی نوشته های یک عکس رو هایلایت کنی.اسمش یادش نیست.میگه شایدadob acrobat reader.در مورد سوال دوم هم گفت احتمالا نمیشه.در واقع نمیدونست.ببین دختر معمولی هم به نظر میرسه اطلاعات اینجوریش خوبه.ادرسش رو داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد