همرنگ جامعه

پرشین بلاگ یک عذر خواهی درست درمون هم نمیخواد بکنه انگار. در جامعه ما همچین چیزهایی عادی هست. اینکه هیچکی مسئولیت نپذیره و عادی از کنار خطاهاش عبور کنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
ساریتوس یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 00:09

عزیزم بذار سر فرصت میام همه شو میخونم فعلاً خوشحالم که بی خیال وبلاگ نشدی بعد میگن چرا مردم به اپلیکیشنهای بیخودی روی می آورند...

راستی غزل جدی ایمیل بده برمیگردونن آرشیوتو البته فقط بعنوان یه بازدیدکننده و بدون دسترسی به مدیریت مطالبش و بدیش برای من اینه که به پستهای خصوصیم دسترسی ندارم که این بخشش خیلی ناراحت کننده است... منتها اصل پستهات رو بر می گردونن.. منو که خیلی خوشحال کردن...

ممنون گلی. بازم سر بزن. برام از خودت آدرس بگذار

ساریتوس یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 00:05

سلام خانومم
یادته پرشین چند روز روی صفحه نوشته بود از دیروز دچار مشکل فنی شدیم...
تازه اون پیامم کلی بعد از شروع مشکل گذاشته بودن!!!

من بهشون ایمیل دادم آرشیومو برام برگردوندن و یه جورایی الآن دیگه ازشون عصبانی نیستم و کلی هم ازشون راضیم ولی به فضای مجازی بی اعتمادترم کردن...
منتها هر روز صفحۀ دوستای مجازیمو چک میکنم و خیلی خوشحالم کردی با این آدرس جدیدت...

بی خیال از خودت بگو! بچه ت تکون خورده؟ :)))))

یعنی عاشق احوالپرسیتم. کلی خندیدم.
خوبی ساریتوس جان؟ همش نگران بودم که گمت کردم. اصلا عنوان وبت یادم نمیومد. امیدوار بودم شما ادرس منو ببینی. مصاحبه ها چطور شدن؟
در مورد پرشین یکم قبل از اینکه مشکل دار بشه من از مطالبم بک آپ گرفتم و خیلی از مطالب رو دارم. یعنی میگم باید بیشتر عذر میخواستن. الان مهمترین مشکل ارشیو نبود. این بود که پست ها میرن گم میشن و تو صفحه اول نمیان. حالا منم ببینم اگر فرصتی بشه ایمیل بزنم و بقیه پست هام رو احیا کنم.
عزیزم ادرس وبت و یا جای جدیدی اگر مینویسی رو برام بگذار

پاندا شنبه 31 تیر 1396 ساعت 08:07

وبلاگت خیلی خوشگله.
مبارکه.
امیدوارم بلاگ اسکای جفتک نندازه و بتونی با خیال راحت بنویسی.
سلام برسون.

ممنون از لطفت پاندای عزیز.منم امیدوارم.سپاس از پیامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد