حلوای دارچین

چند وقت پیش خونه مامانم بودم موهام رو ریشه گیری کردم با حنا و مخلفات!!!!

البته ریشه گیری که چه عرض کنم؛ ساقه گیری!!!!! میدونید که موهام رو به دلایل مختلف علاقه ندارم رنگ کنم، از طرفی سفیدی زیاد شده و این ارث سفیدی مو در حال رسیدن کامل به ماست. جوری که قشنگ انگار گرد سفیدی پاشیده باشند روی سرم! خودم حنا و قهوه سر و پوست گردو و یک مورد دیگه رو قاطی میکنم. نسبت هم نداره و فقط هدف اینه حس کنم حنا با چیزای دیگه قاطیه!!!!! اگر بوی حنا رو دوست داشته باشید باید بگم تا مدتها هر بار که از حمام برمی‌گردم و  تا وقتی موهام خیسه عطر حنا میپیچه دور و برم حسابی. مثلا مهرداد دوست داره یا دوستام خوششون میاد. 

حالا این سری که کلییی وقت بود به دادشون نرسیده بودم و خیلی سفید شده بود، خونه بودم و مامانم گفتند بیا بلوط آسیاب شده و دارچین هم بزن. باز هم نسبت نمی‌دونم. فقط می‌دونم که دارچین رو در آبی که روی گاز بود حل کردند و کمی گرم کردند و بعد سایر مواد رو اضافه کردند. آقا ما اینو زدیم!!!! اول که سریع به مامانم گفتم مامان من دیگه هیچوقت دارچین نمیزنم چون سرم شروع کرده به خارش و شاید درست نباشه ما هر ماده ای رو چند ساعت با پوست سر تماس بدیم و دفعات قبل اینجوری نمی‌شده. حالا خارش زیاد طولانی نشد اما در طول چند ساعتی که طول کشید تا رفتم بشورم تماااااام مدت بوی حلوای دارچین تو دماغ من بود!!!!!!!! یعنی انگار ده دیگ حلوای دارچین داشتن میپختن. 

ولی انصافا رنگش با دفعات قبل متفاوت شد و رو به طلایی رفت سفیدها. 

چند روز بعد رفتم آرایشگاه مورد علاقه م در شهر مامانم که موهام رو قیچی بزنه کمی. به محض پاشیدن آب، بوی دارچین بلند شد!!!!! نصف بودم از خنده و به خانم آرایشگر گفتم قضیه رو. خندید و گفت نه اکیه ، خیلی هم قشنگ شده . 

الان یکماهی گذشته و مجدد ریشه ها دراومدن و همچنان حلوای دارچین با عطر ملایم تر در خدمت شماست.

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سو یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 14:17 http://mahso.blog.ir

چطوری دارچین جان؟!!!
حالا بقیه مواد رو بگو ما هم استفاده کنیم...منم رنگ نذاشتم به موهام و علاقه ای به رنگ کردن موهام ندارم... یه مشکلی هم با حنا دارم اونم موقع شستنش هست که واقعا سخت میشه شست از روی موها

سلام از دارچین
باشه می‌نویسم ...شاید بچه های دیگه هم واسه شون سوال باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد