خاطرات قدیمی

به نظر میرسه امکان پست گذاشتن پرشین بلاگ درست شده. یعنی دیگه پست ها نمیره به سال 94 و گم نمیشه . ولی راستش با همه علاقه م به اونجا دیگه نمیتونم دوباره برم اونجا. من قبلا از پست هام بک آپ گرفته بودم. هر از گاهی از پستهای قدیمی اینجا میگذارم که هم دوباره آرشیو دار بشم و هم اینکه خودم هم خاطره بازی کنم.

فعلا پستی از خرداد ماه امسال رو گذاشتم.

امروز حالم خوبه فقط شدید دنبال مطلب واسه سمینار یکی از درس هام هستم. کلی هم وقت صرف پیدا کردن موضوع کردم. واسه من خیلی بهتره که موضوع بهم بدن و بگن برو مطلب بیار. والا آدم پیر میشه تا یک عنوان درست پیدا کنه. بعد میری میگردی میبینی درباره ش مطلب درست درمون نیست. باز مجبور میشی که موضوع عوض کنی!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
دل سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 14:41

غزل بانو من اینجا هر چی نظر گذاشتم پرید. ولی بازم کم نمیارم.
دختره یا پسر؟

عزیزمی. پست گذاشتم براش دلواره. پسره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد