آزمایش

یک دو سه.آزمایش میکنیم

یک دو سه.آزمایش میکنیم

نظرات 4 + ارسال نظر
مه سو سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:50 http://mahso.blog.ir

دقیقا چیو آزمایش میکنی؟!!!

سلام عروسسسس.کار با موبایل و میزان طرفدارام رو

...... سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 11:14

سلام حالتون چطوره من از خواننده های قدیمیتون هستم تقریبا قبل از اونی که دکترا قبول بشین، یه سوال داشتم شما تواین چند سوال مقاله ای اس ای چاپ کردین (یکی دو تا سوال داشتم) یه سوال دیگه هم دارم هنوز ترجیح میدین اینجا رشته تون رو نگید یا اینکه تو پستای قبلی گفتین؟
یه سلام ویژه هم خدمت مه سو دارم

سلام.چه خوب که خواننده ناشناس دارم هنوز.عزیزم دو تا دارم که البته کارهای مربوط به فرستادنش رو استادم و همکارم انجام دادن.از وقتی دکترا قبول شدم هنوز مقاله ننوشتم.اما اگر دوست داری سوالات رو بپرس. از جوجه میپرسم.جوجه رشته ش از گروه مهندسی هستش.من خودم رشته م رو اینجا اعلام نکردم.
مرسی که هستی و میخونی عزیزم

ساریتوس سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 00:02

سلاااااااااااااااااااام
هم صدات میرسه هم حسابی دلتنگتیم خانوم...
پسر ما خوبه؟

عزیزمی.پسرتون هم خوبه.وقت نگذاشته واسه مون

دلواره یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 14:30 http://delvareh.blog.ir

بیا آزمایش کن دیگه. ما هستیم مادر جان. بیا و از ریزه داری بنویس. بیا و از مادرانه هات بنویس. بیا و از پایان نامه و دانشگاه و جوجه بنویس.

گل منی شما.چشششششمممممم.فعلا همش شده ریزه داری.وضعی هستا دلواره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد