دوستان همراهم

دوستان مهربونم...همراهان خوبم.

پیامهای پر از مهر شما رو دیدم که حالم رو پرسیده بودین و از اینکه نیستم ابراز نگرانی کرده بودین. ممنونم

چون واقعا فرصتم کمه دونه دونه جواب نمیدم و همینجا از اینکه نمیشد بیام و بنویسم عذر میخوام و امیدوارم همچنان کنار هم شاهد لحظه های خوب زندگی همدیگه باشیم.

با تقدیم احترام...غزل

نظرات 2 + ارسال نظر
گیسو دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 13:33 http://saona.blogsky.com

سلام غزل جا تبریک میگم انشاالله قدمش مبارک باشه...منم دارم مامان میشم اللن اوایل ماه پنج هستم ولی برعکس تو بینهایت اذیت شدم ...لطفا بیا و از تجربیات زایمانت بگو

گیسوی عزیزم بهت تبریک میگم. دیدی گفتم نگران نباش. خدا رو شکر. بازم تبریک.چشم حتما میگم. توی پستهام مطلبش رو میگم. امیدوارم زودتر سختی ها رو تموم کنی. اما بدون به شیرینی در اغوش گرفتنش میرزه.

پاندا دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 08:39

"پیامهای پر از مهر شما رو دیدم " ناخودآگاه من رو یاد جمله "صحنه را دیدم. از این‌که ملت ایران را خوشحال کردید، صمیمانه از شما متشکرم." می اندازه.

خخخخخ.یعنی خودم هم وقتی مینوشتم دقیقا یادهمین جمله افتاده بودم ولی اینقدر این روزها هنگم که گفتم اشکال نداره،فان میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد