هنرمند بزرگ

اون وقتهایی که نمد میدوختم یک وقت دیدم جوجه زل زده به من!

من: چیه؟

جوجه: اصلا در تو نمیدیدم که از این کارها بکنی!

من:خب مگه من چمه؟!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخ.یعنی حیف که من فرصت ندارم و بیشتر از اون که فرصت نداشته باشم تنبلم وگرنه به جوج نشون میدادم که از هر هنرم پونصدتا انگشت میباره!!!!!


بعد اینکه بعدا گشتم مغازه هایی پیدا کردم که یک دنیاااااااااااااا نمد رنگی رنگی و طرح دار و خوشگل داشتن.جوری میخریدم که انگار کارگاه صنایع دستی دارم. توی این شهر محل زندگیمون با جوجه که میرفتیم بازار میگفتم ببین بریم بپرسیم شاید فلان رنگ هم داشته باشن. جوجه میخندید و میگفت خیلی احساس هنرمند بودن بهت دست میده . نه؟!

اگر گذاشتن آدم پیشرفت کنه.والا

نظرات 3 + ارسال نظر
مه سو یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:37 http://mahso.blog.ir

امان از این آقایون...

پاندا یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 10:01

سلام.
سال نو مبارک.
امیدوارم سال 97 سالی سلامت و شاد برای شما و آقای دکتر خوش تیپ تون و فندق نازنین تون باشه.

ممنون پاندای عزیز.خیلی دیره اما سال نو شما هم مبارک

نهال خانوم پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 01:05 http://ourlovinliving.mihanblog.com/

من نمد و کاردستی هایی که با نمد درست میشن خیلی دوست دارم

ممنون از بیان نظرتون نهال عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد