مهرداد خان کیست؟

از اونجایی که شاید یکی بیاد و توی این برهوت وبلاگ من بخواد پستی بخونه از این به بعد میخوام اسم جوجه رو عوض کنم.آخه فکر کنم به نظر برسه جوجه بچه مون هستش. یادم نیستش اولین بار چرا به همسرم گفتم جوجه! (هیچ شباهتی هم به جوجه نداره) بیشتر من در برابر همسر به جوجه شبیهم!!! اما فکر کنم اونوقتها توی خونه جوجه صداش میکردم. اون جوجه کاکل زری بود و من نوک طلا!!! به هر حال از این به بعد من که همون غزل هستم. همسرم رو هم توی وبلاگ مهرداد نامگذاری میکنم. فندق هم که پسرمونه...

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سو جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 00:13

هی با خودم گفتم یعنی مهرداد اسم همسرت هست بعد دیدم مستعاره

اره دیگه ...هم مهر بهم بخشیده هم از طرف مهر و فلک و خداوند دریافتش کردم...مهرداد اسم مستعار خوبیه براش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد