گرز رستم

چند روزه یک جوری هستم. واقعا نمیدونم چه جوری. همزمان هم خوبم هم اینکه انگار مریضم! توی گلوم یک طوریه و مثل همیشه عادی نیست. البته که آب جوش و عسل و نارنج میخورم و ممکنه امروز یکم چیزای گیاهی هم بریزم توی ابجوش! علائمم شبیه کرونا نیست. حتی شبیه سرماخوردگی هم نیست و اصولا من از اون آدمهام که باید چیزای زیادی برای گفتن به پزشک داشته باشم که حاضر بشم برم مطب دکترو درمانگاه. تازه اونم روز عادی نه وسط این اوضاع!

بعد اینکه میگم شما تا حالا آدمی دیدین که سرفه کنه حالش به هم بخوره یعنی گلاب به روتون استفراغ کنه؟!

حالا من از اون آدمهام که یک ذره سرفه م عمیقتر و از ته دل تر! باشه به این وضع میفتم. یا مثلا قرصهایی که از یک حدی بزرگتر هستن به سختی میخورم و خیلی وقتها شده که حالم بد شده! یا مسواک اگر زیادی بزنم و یکوقت خمیر دندون اینا حلقم رو تحریک کنه حالم بد میشه! یعنی ببین من باردار بودم سر فندق (حالا انگار یک نه تایی تا حالا سرشون باردار بودم!) همه حالشون از تهوع بارداری و ... بد میشد من بخاطر مسواک زدن و خوردن قرصهای اندازه ی گرز رستم!!! چند ماه اصلا نتونستم مسواک بزنم به صورت واقعی!

پ.ن: چند روز پیش دیدم یکی عکس چند تا قرص گذاشته بود و نوشته بود چرا این روزها قرص ها رو اندازه ی گرز رستم میسازن!اینه که گفتم کمی سرقت ادبی کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد