هدیه های روز مادر به روایت تصویر!

خب اول بگم که من هستم ولی کم هستم چون در خدمت خانواده همسر هستم. کلی هم صحبت های مادر شوهری براتون دارمولی قبلش  چند تا عکس بگذارم از هدیه روز مادر. گفتم که واسه مامان مهرداد و خاله ش روسری گرفتم. واسه مامان بزرگ هم از این سکه های کادویی . 200 سوت به مبلغ 250. روسری ها هم 90 تومن شد. قیمت میگم که کلا دستمون باشه این روزا قیمتها چطوریه.

یک هدیه کوچولو حالت گیفت هم درست کردم دادم به فندق که بده به مامان و مامان بزرگ. ایده ش از اونجا اومد که رفتم واسه بسته بندی روسری ها یک چیزی بگیرم که توی اون مغازه شبیه این گیفتها رو با کاغذ الگو (از این کاغذهای کاهی رنگ) درست کرده بودن و گذاشته بودن واسه فروش. منم خیلی خوشم اومد و اومدم خونه با وسایل دیگه ای درستش کردم. گلهاش رو از همون مغازه گرفتم که هر بسته 12 تایی رو بهم داد5000!!! شب بعدش توی یک خرازی همونها رو دیدم 2500!!! جوری بهت زده شدم که اندازه 25000 تومن خریدم. اما چند روز بعدش به مهرداد گفتم نکنه اشتباه کرده و 2500 نبوده!!! باز یک وقت گذارمون افتاد سریع پریدم گفتم آقا مطمئنی اینها 2500؟ جای دیگه ای گرون تر بودا. گفت نه درسته!!! اینطوری رخ آدمای خیلی خوب هم به رخهام اضافه شد.

هم مامان مهرداد هم مامان بزرگش و خاله ش خیلییییییییی از این گیفتها خوششون اومد و به در دیدترین بخش آهنی خونه شون نصبش کردن!!!مامان مهرداد زد روی در یخچال.(پشتش آهنربا زده بودم) و همش هم گفت چقدر نازه و ... همینجا بگم که معمولا مامان مهرداد خیلی از آدم تعریف میکنن و محبتشون رو نشون میدن. البته یک جاهایی هم اینجوری نیستن. همین الان یک خاطره یادم اومد بعدا میگم براتون. خلاصه مامان کلیییی گفتن که خیلی نازه و چقدر خوشگل و شیک شده و حتی واسه گیفت عروس هم ماهه و ... البته منم گفتم که ایده ش رو از فلان مغازه که وسایل عروسی و عقد و اینا داره برداشتم و در واقع گیفت هم بوده .(من از اون در و دیوونه ها هستم که عمرا بلد نیستم یک ذره کلاس واسه خودم بگذارم!)

خب بعد از این مقدمه طولانی که از آدم پرحرفی مثل من فقط برمیاد برید چارتا عکس ببینید. بگم که خدایی من عکس میگذارم که فضا از حالت صرفا متن خارج بشه وگرنه هیچ هدف و منظور دیگه ای پشت اینها نیست. دیگه خودتون میدونید اینستا چه خبره. من از اون هدفا ندارم آهان دیگه اینکه فقط عکس هدیه خاله و مامان بزرگ هستش. هدیه مامان مهرداد هم مثل همین پیچیدم.عکس نگرفتم دیگه


نظرات 3 + ارسال نظر
مه سو یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 18:14 Http://mahso.blog.ir

به به خوش سلیقه جان...مبارکشون باشه...

ممنون از لطفت عزیزم

فاطمه جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 08:34 http://Ttab.blogsky.com

وای عزیزم چقدرخوشگل وباسلیقه
واقعا اون گیفت ها انقدرارزون بودند؟چه هدیه خوبی شده منم برم چندتاازاینابرای کنارکادوهابگیرم.ایده خوبی بهمون دادی

ممنون از نگاه زیبات.
چه عالی. خیلیییی ساده س. اون گلها که آماده هست. یک بسته 12 تایی ش همونطور که نوشتم یک جایی دو برابر جای دیگه بود. واسه همین نمیدونم بالاخره چی به چی شد. ولی از خرازی ها تهیه کنید ارزان تر از جاهایی که وسایل کادویی یا عقد و جشن میفروشن درمیاد. بعد اونجایی که من دیدم با کاغذ الگو درست کرده بود. با نخ کنفی پاپیون درست کرده بود زده بود روش و یک کاغذ کوچولو هم به دم اون پاپیونه آویزون بود که مثلا اسم عروس و داماد و تاریخ جشنشون رو بنویسن. من خودم اون کاغذ نقره ای رو داشتم و واقعا زیبا شد. با اینکه من از چیزای براق زیاد خوشم نمیاد اما این یک جور با حالی میدرخشه. اینو گفتم که بگم شما با هر کاغذی که در اختیار دارید فقط کافیه یک قیف درست کنید. گلها رو فیکس کنید و تمام. آهنربا از اون مدلها که پشت مگنت های آشپزخونه اینا میزنن هم خرازی ها دارن گمونم ولی من یادم نبود بگیرم اول. از یک لوازم التحریری یک مدل شیک ترش رو گرفتم. ده تا بود 13 تومن. یکم گرون شد ولی خوشگل بود و این گیفت رو کاربردی تر کرد. خود اون فروشگاه اصلی از این گلهای کوهی خشک مابین این گلها گذاشته بود و ناز بود اونم. 5000 تومن میفروخت هر گیفت رو.
امیدوارم درست کنید و لذت ببرید

دانشجو پنج‌شنبه 30 بهمن 1399 ساعت 22:26 http://mywords97.blogfa.com

مبارکشون باشه. محبت کردن یکی از قشنگ ترین کارهای انسانه.

ممنون عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد