آدوبی کانکت

چند روز پیش استاد راهنمای پایان نامه م پیام داده که:" روز چهارشنبه جلسه دفاع از پروپوزال آقای فلانی هستش. حتما شرکت کنید. واسه  شرکت در جلسه نیاز به نرم افزار آدوبی کانکت هست. اگر در نصبش مشکل دارید، از همون آقای فلانی کمک بگیرید"

گفته میشه پس از این پیام تن و بدن تمام اساتید نمونه ی مرحوم در گور رقص بندری نمود و مخ اساتید نمونه ی حی و حاضر، سوت کشید!


و اون لحظه این عکس اومد جلوی چشمم: جوری که استادم منو میبینه:

کاهش وزن چشمگیر نوید محمدزاده + عکس | پایگاه خبری افکارنیوز

جوری که خودم خودمو میبینم:

نگاهی به کارنامه هنری نوید محمدزاده به مناسبت زادروز این بازیگر - روزیاتو


پ.ن.الان نشستم تو آدوبی کانکت و منتظرم جلسه دفاع مذکور برگزار بشه. علی برکت الله

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:24 Http://mahso.blog.ir

استادت هنوز نمیدونه استاد نمونه شدی که!!!!
میگفتی من خودم نمونه ام!!!! یه دونه ام! :))))

نه بابا. من اینجا جیک جیک میکنم دور هم هستیم با دوستان... بیرون از اینجا ساکتم. مثلا به مامان مهرداد اینا همین پریشب گفتم تازه. اونم اینجوری که مهرداد بستنی خریده بود گفتم اینم به مناسبت استاد نمونه شدن من
بعد مامان اینا کلییی خوشحال و تبریک و میگفتن ما نمیدونستیم. خب بگید این خبرا و منم هی گفتم نههههه ما خیلییی متواضعیم و خلاصه کلی خندیدیم.
دیگه به استادم عمرا بگم. البته خانم خیلی خوبیه و خیلی هم خوشحال میشه. اما بهتره هیچی نگم تا وقتی پایان نامه م توی این وضع ناجوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد