اینا چند سالشونه؟

دوستم مکرمه بافی انجام میده جدیدا.از بعضی کاراش استوری میگذاره توی اینستاگرام.

دیروز فندق اومده بود کنارم نشسته بود که یک چیزی توی موبایل بهش نشون بدم. من داشتم استوری مکرمه بافی همین دوستم رو میدیدم. بهش  گفتم ببین خاله لیلی چه چیزای قشنگی درست میکنه!

فندق: اینا واسه من جالب نیست! من علاقه ای بهش ندارم!

من:

نظرات 2 + ارسال نظر
مه سو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:33 Http://mahso.blog.ir

ای جان به علاقه هاش

دانشجو یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 00:56 http://mywords97.blogfa.com

چرا تعجب کردین! خوب علاقه نداره دیگه.

نه. از علاقه نداشتنش تعجب نکردم! از انتخاب کلماتش و جمله بندیش تعجب کردم و یکجورایی ضایع شدم
مثلا انتظار داشتم نهایتا بگه نه نه . مامان فلان چیز رو نشون بده. اما خیلی متشخص گفت اینا واسه من جالب نیست و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد