مبارک مبارک

دیدم دختر عموم و خانم پسر عموم، استاتوس گذاشتن ، عکس بچه هاشون...با جمله ی روزت مبارک!!!

هر چی توی ذهنم سرچ کردم دیدم نمیدونم چه روزیه. گفتم حداقل استاتوسشون دیدم یک تبریکی بگم ولی نمیدونستم چیه!!!

رفتم سرچ کردم  26 اردیبهشت روز چیه؟ (سرچ رو دارین؟ شبیه مامان بزرگا!)

روز کودک رو زدم، روز جهانی کودک رو زدم!!! روز پسر هم زدمااااا نمیدونم چرا اول ندیدم!!!

باز رفتم اینستاگرام ببینم کسی چیزی نگذاشته!!!

دیدم آهان مثل اینکه روز جهانی پسره!!!

خب ما که اصلا در جریان نبودیم و پسرمون هم کل جشن ها رو "تولد" میدونه!

فقط اومدم اینجا بگم دوستان عزیزی که پسر دارید، دختر معمولی جان، شیشه جان مامان آینه، سهیلا بانوی گل، مامان ارمیا و ایلیا، سمانه خانم مامان آقا صالح و محسن  روز پسرهای گلتون مبارک همیشه سلامت و شاد و موفق باشند و دامادیشون رو ببینید.

پ.ن.ببخشید اگر دوستی رو فراموش کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مه سو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:38 Http://mahso.blog.ir

ای جان...روز گل پسرت مبارک...
من فاجعه ترم که!!!میدونستم روز پسر هستا...ولی تبریکای ملت رو که میدیدم فک میکردم روز کودک هست!!!! خوب شد نرفتم سوتی بدم به دختردارها تبریک بگم!!!

مممنون گلی
روز برادرزاده گلت هم مبارک
کارایی میکنیا...وسطش مناسبتها قاطی میکنی

دخترمعمولی دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:28 http://mamoolii.blogsky.com

مرسی عزیزم :). روز پسر شمام مبارک باشه :).
من نمی دونم چرا با اینکه خونده بودم که روز پسره، ولی اصلا به ذهنم نرسیده بود که ما هم پسر داریم و تو خونه ی ما هم می تونه در نظر گرفته بشه این روز :/! مرسی که یادآوری کردی .

ممنون معمولی جان...
میدونی شاید هنوز اونقدری واسه بچه هامون مهم نیست یا فعلا خودمون برنامه نداریم خیلیییی پررنگش کنیم. به امید خدا سالهای بعد بهتر میشه برنامه ریزی کرد و بها داد.
راستی کلییی کامنت میخوام بیام برات بگذارم... هر سری میام پستها رو میخونم اما یک جوری گیرم نشده کامنت بگذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد