شوک

قضیه بابک خرمدین رو شنیدین؟

فقط میگم خدا عاقبت آدم رو بخیر کنه! خدا لحظه ای ما رو به خودمون واگذار نکنه!

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:29

سلام عزیزم حالت خوبه ؟ والا اظهار نظر مردم رو خوندن بیشتر دل و تن و بدن آدم رو می ارزونه به نظرم اظهار نظری در این باره نداشته باشیم بهتره . بذاریم محو شه این خبر

و از اون طرف ی بررسی کارشناسی بشه گفته خدا می دونه از چه مشکلاتی رنج میبردن خدا می دونه شاید از روی دلسوزی این رفتار و داشتن و الان فکر کنه بهترین موقع یا رو واسه بچه ش به وجود آورده مثل همون پدری که دختر کوچیک رو کشته بود که مثلا بفرسته بهشت .

فشارهای روحی روانی مغزشون رو از کار انداخته و این جا جای کمبود استفاده از روان شناس در جامعه مشخص میشه .

سلام.ممنون. خوبیم شکر...
من خودم هیچ جا هیچ کامنتی نگذاشتم. یعنی کلا این جوری هستم که در رابطه فقط با یک سری موارد سرگرمی و معمولیم کامنت میگذارم توی فضای مجازی. اظهار نظرهای عجیب نمیکنم...ولی خب میدونی همه بهت زده شدن . یک جوری تخلیه ش میکنن دیگه
میفهمم چی میگی. ولی خدا عاقبتمون رو بخیر کنه. کمکمون کنه عشقمون هم به اندازه باشه...عقل و هوش و منطقمون رو ازمون نگیره... فقط میشه به خدا پناه برد
و واقعا امان از نگاه منفی یک عده به روانشناس و روانشناسی
واقعا به نظرم باید مراجعه به روانشناس و مشاوه اجباری باشه. مثلا همه یک چکاپی بشن. دوره هایی بگذرونن. واقعا لازمه. حالا نمیتونم ساز و کار قشنگی در لحظه براش بگم ولی یک چیزی توی این مایه ها دیگه

مه سو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:40 Http://mahso.blog.ir

قسمت فاجعه ش اینه که امروز توی خبرها اومد که سال 90 هم دامادشون رو کشتن...سال 97 هم دخترشون...و همه رو هم همینطوری مثله کردن و از خونه خارج کردن و هیچکس نفهمیده...
خیلی وحشتناک هست...خیلیییییییییییییی...
من شنیدم یه پسر دیگه هم داشتن که میگفتن خودکشی کرده...نمیدونم اینم شایعه س یا نه...احتمال اینکه اونم خودشون کشته باشن و نتونسته باشن مثله کنن هست؟!!!
وای خدا....فک کردن بهش هم درونم رو متلاشی میکنه...

من داغون شدم... دیروز یهو مهرداد اینو گفت اصلا یهو بدنم مور مور شد...
نمیدونم واقعا چی بگم...
من همین قضیه ناپدید شدن دختر و دامادشون رو به صورت شایعه شنیده بودم. یهو معلوم شد اینجوری بوده!
میترسم قضیه پسرشون هم موردی داشته باشه که البته فعلا که میگن سالمه و هستش و ...
واااای خدا به داد ل بچه های باقیمانده برسه. چه حالی هستن یعنی الان

دانشجو چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:22 http://mywords97.blogfa.com

مست مسابقه قدرت!! چه جمله زیبایی!! من خیلی خیلی اعصابم خرد شد از خوندن این خبر که متاسفانه کامل خوندمش. حالم بد شد. نمیتونم هیچ قضاوتی بکنم. عجیییییییییییییبه. خدا رحمتش کنه و خدا به پدر و مادرش کمک کنه. واقعا به قول شما کاش از نظر روانشناسی و جامعه شناسی به خوبی بررسی کنن.

دقیقا...خیلیی عجیبه. مخصوصا الان که ابعاد تازه ای رو شده. منم خیلیییی آدم حساسی هستم توی اینجور چیزا و خدایی هیچوقت نمیرم خبرهای حوادث این چنینی بخونم. اما توجهم جلب شد یهو و واقعا ذهنم به هم ریخته...
خدا به داد این دنیا برسه

فاطمه چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:34 http://Ttab.blogsky.com

سلام چقدربی انصاف بودن پدرومادرش.من احساس میکنم حرفایی که پدرشم بعدقتل برای توجیه کارش زده هم دروغه.
بعضی افرادانگارزمینه روانی دارن این پدرومادرهم شایدیک سال واندی به خاطرقرنطینه خونه موندن دیگه قاطی کردن

سلام عزیزم...یعنی من دیگه حرفم نمیاد. میترسم یک چیزی بگم دامنم رو بگیره...
ولی واقعا به نظر نمیرسه یک موقعیت طبیعی بوده باشه
کاش بررسیش میکردن درست و به مردم میگفتن واقعا چی شده... نه برای رفع کنجکاوی مردم. بلکه برای درس گرفتن... کاش حداقل به کسانی که کارهای فرهنگی و اجتماعی میکنند، تو حوزه سلامت روان هستند بازخوردی ارائه کنند اونها تلاشی کنند که دیگه نبینیم و نشنویم از این چیزها
اما همه مست مسابقه ی قدرت هستند فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد