واکسن

راستی دیروز توی سامانه سلامت بابام رو واسه واکسن ثبت نام کردم... خیلی خوشحالم. کاش به زودی همه واکسن بزنند.


نظرات 1 + ارسال نظر
دخترمعمولی دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 17:03

مامان من تو سامانه ثبت نام کرد. بعد دید دوستاش رفته ان همون روز اول تو صف واستاده ان ساعت هشت صبح و واکسن زده ان، کسی هم به سامانه کاری نداشته.
امروز صبح مستقیم رفت همون جایی که واکسن میزنن و واکسن زد :/!
من نمیدونم شما کدوم شهرین عزیزم، ولی یه پرس و جو بکنین، شاید اونجا هم همین جوری باشه. منتظر نشینین که بهتون زنگ بزنن.

سلام گلی...
اتفاقا تا پیامت رو دیدم رفتم زنگ زدم خونه مون و گفتم دوستام اینجوری میگن. فردا برید واسه واکسن.
آخه اتفاقا دیروز بنده خدا بابام گفتن که شنیدن همه همینجوری میرن، اما من گفتم نه صبر کنید پیامک بیاد که توی تلویزیون نشون میداده هرج و مرج شده و خطرناکه و ...یکی نیست بگه آخه دختر اون تهران بود فرق داره قضیه...
البته که بابام امروز هم خودشون رفته بودند پرسیده بودند و گفته بودند صبح و عصر در خدمتیم...
حالا قراره به زودی برن...
مرسی که گفتی گلی. واقعا ممنونم.
اصلا قانون مداری توی این مملکت فایده نداره. همش خودمون هم باید پیگیر باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد