کوچ به بیان. آری یا نه؟

بچه ها سلام . در رابطه با موضوع زیر، هر کی اطلاعاتی داره لطفا واسم کامنت بگذاره . ممنون میشم.

آیا "بیان" برنامه ای برای بک آپ گرفتن از مطالب داره؟

کسی که تجربه استفاده از بیان یا سرویسهای وبلاگی مختلف رو داره ممکنه به من بگه کدومش بهتره؟

من مدتیه توی ذهنم میخوام کوچ کنم و برم به بیان. اما نمیدونم کار درستی هست یا نه.

زمانی که پرشین بلاگ داغون شد الحمدلله من از نوشته هام بک آپ داشتم و واقعا چیزی رو از دست ندادم . بماند که دوستام رو گم کردم و هنوز به بعضیهاشون فکر میکنم ...

خلاصه اگر موردی دارید که فکر میکنید به من کمک میکنه ممنون میشم بگید.

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 00:43 http://beny20.blogsky.com

خب چه کاریه آخه
مگه اینجا الان مشکلش‌ چیه
اصلا عوض کنی که چی بشه
مثلا بیان آب و هواش بهتره ؟!
یا مثلا بیان فکر میکنی
آزادی بیان داری !
آزادی پوشش داری !
بیان حقوق میدن مگه ؟!

میخوای بری چکار

بیان ،،
یه جورایی حس میکنم
انگار مستقیم زیر نظر دولت هست :/
و بیشتر برا نوشته های مذهبیه ،،

بیان قانون های زیادی داره ،
و آدم اونجا احساس راحتی نمیکنه ،
حداقل من چنین حسی دارم ،
شاید شما خوشتون بیاد .

هیچی بخدا. فقط فکر کردم شاید اونجا بشه بک آپ گرفت که انگار نمیشه...
آزادی بیان رو خوب گفتیا
کاش حقوق میدادن من خودم هر ورز ده تا پست میگذاشتم
نمیدونم والا پس اگر خاص نیست نمیرم. اما کاش بشه یک جوری نوشته ها رو نگه دارم

رسیدن دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 15:16

اتفاقا سوال منم بود
بک آپ‌چطوری میگیری

بک آپ که از پرشین بلاگم گرفتم که خب اون موقع ها خود پرشین بلاگ یک بخشی داشت که اجازه بک آپ گرفتن میداد. اما این وبلاگهای دیگه ظاهرا ندارن. حالا اگر اینجا راهی پیدا نکردم باید دست به دامن مهرداد یا داداشش بشم. اما خب نمیشه به داداشش بگم که وبلاگ دارم که. اما اگر راهی یافتم حتما میام اینجا میگم.

عاطفه دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 13:23

میشه با نرم افزار بیان وبلاگتون رو منتقل کنید ولی محدودیت داره و همچنین توی خود بیان نمیشه از وبلاگتون بکاپ بگیرید

سلام. ممنون
پس نمیشه بک آپ گرفت! چقدر حیف واقعا. امکانات خود بیان خوبه؟ نمیدونم شما خودتون آدرستون چیه و از کدام وبلاگ استفاده میکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد