کی پاپ

"جناب" آقای همتی دیروز تو مناظره میگه: نوجوانان ما به سمت موسیقی کی‌پاپ یا پاپ کره‌ای رفته‌اند!

مهرداد میگه آقا اجازه: ما یدونه از اینها تو خونه مون داریم!


نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 00:52 http://mywords97.blogfa.com/

ممنون از توضیحات کاملتون.

دانشجو پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 13:39 http://mywords97.blogfa.com/

واقعا همینطوریه؟ یعنی همچین موسیقی ای داریم؟

سلام عزیزم.
آره داریم. چیز عجیبی نیست البته. k مخفف کره ای هستش. کی پاپ یعنی پاپ کره ای . میدونی که پاپ یک سبک از موسیقی هستش. حالا اینها از چندین سال پیش کلی سبک های مختلف رو با هم ترکیب کردن و امروزه یک چیزی تحت عنوان کی پاپ به دنیا عرضه کردند. یک سری جوون هستن در قالب گروههای مختلف دخترونه و پسرونه، سنشون هم اکثرا کمه. رقصهای جالب و بامزه که البته بعضیهاش خیلی هم به مذاق ما سن بالاترها خوش نمیاد دیگه. متن آهنگاشون هم در مورد همه چیز هست...حالا ممکنه بعضی هاش مفاهیم بازتری هم داشته باشه اما چیزای خیلی خوب هم کم نیست... شما میتونی مثلا یکی از معروفترین گروههای پسرونه ش رو سرچ کنی به اسم BTS. کلی اطلاعات در موردش میاد. همین چندی پیش بالاترین بازدید در یوتیوب رو طی 24 ساعت اول انتشار آهنگشون داشتن... زیان همون کره ای اهنگ منتشر میکنن اما انگلیسی هم قاطیش داره یا بعضیش کامل انگلیسیه. من خودم علاقه ای به کی پاپ در این سطح که برم مثلا پیگیر بشم همه فعالیتهاشون و موسیقیشون رو چک کنم و گوش کنم ندارم. اما خب اینور اونور شنیدم و دیدم. مثلا شما عکس همین دوستان رو سرچ کنی ممکنه اگر تا حالا ندیده باشید آرایش موهاشون یا لباسهاشون براتون خیلی عجیب بیاد و ناخودآگاه گارد بگیری اگر مورد پسندت نباشه. اما خب واقعیت اینه که این روزها نوجوونهای زیادی اینها رو میشناسند و به سمتشون گرایش دارن. (گرایش لزوما منفی نیست ).
حالا البته من فقط سریال کره ای میبینم و مهرداد به شوخی میگفت ما یکدونه از اینها تو خونه داریم. همون سریالها هم ما که بچه داریم و مخصوصا شما که دختر دارید باید در جریان این باشیم که سریال های کره ای به شدت واسه نوجوونا جذابن. اینها کلیی تو مدرسه و اینور اونور در جریانش قرار میگیرند و میبینند. خیلی فضای شاد و رنگی و قشنگی داره با موضوعات جذاب. مخصوصا برای نوجوون ها. شما فکر کن من دیگه سنی ازم گذشته مامان یک بچه ای هستم از دیدنشون فوق العاده هیجانزده میشم و کلی ذوق میکنم (البته من شخصیت شلوغ و عاشق پیشه ای دارم کلا). هر هفته روی یکی از این بازیگرا کراش میزنمحالا دیگه فکر کن یک نوجوون چطوری میشه. اینجوری هم نیستش که لزوما بد باشه. پیشنهاد میکنم تا هنوز که کلیی وقت دارین آروم آروم یک سری به این فضاها بزنید آشنا بشید تا در جریان باشید که خوبیهاش چیا هست. بدیها و آسیب هاش چیه... اونوقت راحت تر میتونید مدیریت کنید.
بازم موردی بود من در خدمتم...ولی در کل چیز عجیبی نیست. اون نامزد انتخاباتی هم منظورش این بود که وقتی ما خودمون تولید محتوایی نداریم بچه های ما میرن محتوای مربوط به کشور و فرهنگ دیگه ای رو دنبال میکنند. و البته محض خود شیرینی میگفت که یعنی لازم نیست ملت جوری که شما دوست دارید زندگی کنند و یعنی اینها خیلی هم خوبه. البته که به نظرم از اونجایی که طرفداران کی پاپ در کشور ما کم نیستند کمی هم میخواست رای جمع کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد