تو که خوب باشی و شاد... (پست پرشین بلاگی من در تاریخ جمعه 28 خرداد 95) سال 95 هم 28 خرداد جمعه بوده!

مثل یک بچه ذوق میکنه و میره سالن واسه فوتبال...نمیره سالن که!!! پرواز میکنه!قلب 

خوشحالم که خوشحاله.

خوشحالم که شکمش که کمی بزرگ بود داره بهتر میشه.

خوشحالم که اگر نزنه بلایی سر پاهاش بیاره , این فوتبال و تحرک به سلامتیش کمک میکنه.

خوشحالم که چند ساعت لازم نیست سرش رو توی لپ تاپش بترکونه.

خوشحالم که بلد نیستم و نمیخوام که بهش گیر بدم که کجا میری و کی میای و...

خوشحالم که روز به روز خوش تیپ تر میشه حتی اگر بعضی بگن به هم نمیایم.

خوشحالم.

[ جمعه ٢۸ خرداد ۱۳٩٥ ] [ ۸:٤٧ ‎ق.ظ ]  غزل سپید


الان نوشت:

نوشته ی بالا در مورد سالن  ورزش دانشگاهی هستش که مهرداد دکترا میخوند.

مهرداد فوتبال رو خیلی دوست داره...تماشای فوتبال البته در حد بازیهای مهم و همههههههههه ی بازیهای پرسپولیس! اما بین ورزشها فوتبال بازی کردن واسه ش خیلی لذت بخشه. از وقتی که کرونا اومد، زمین چمن تعطیل شد و دیگه فوتبال نرفتن...تحرک خیلی کم شد و الان یک آقای دکتر پر ابهت!!! داریم. بعضی شبها میره میدوه و واقعا اثر داره روی این ابهت. اما یهو مثلا یک موردی پیش میاد که دویدن کنسل میشه باز برمیگرده به ابهت قبلی!!! فعلا برنامه دویدن روی رواله و امیدوارم که قطع نشه!

اون فندق ریزه هم معمولا نصف دور رو باهاش میره و خیس برمیگرده خونه و میگه مامان آب بده! آب زیاد بده!!! بچه م چیزی نداره ک آب بشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 16:30

خوب منم یه تقلب برسونم ، اگه اهل ورزش در منزل هستید و فیلتر شکن هم دارین ، از یوتیوب با برنامه chole ting ورزش کنید

ممنونم. مهرداد که فکر نکنم.همین دویدن هم دیگه از ترس اینکه لباساش اندازه ش نشه و استایلش!!! به هم نریزه میره. کرونا شرش کم بشه فوتبال و شنا و بدمینتونشون راه بیفته دویدن هم تمامه!!! اما خودم؛ راستش خیلییی دلم میخواد واسه خودم یک کاری بکنم...دستتون درد نکنه. میرم حتما چکش میکنم. کاش جذبم کنه یک تکونی به خودم بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد