150 تومن عشقققققق

چند روز پیش مهرداد از دانشگاه دو تا کارت هدیه آورد برام. مربوط به روز استاد و ... حالا زیاد نبود ولی خب خدارو شکر. یکیش 150 تومن، یکیش 250 تومن!!! خیلی زشته که با این سن و سالم برای 400 تومن پول ذوق میکنم اما بیاید و بذارید خوش باشم. فعلا چاره ای نیست...

مهرداد گفت اگر برنامه ای واسش نداری از خودپرداز پولش رو نقد کنم که توی کارت چیزی نمونه. یکم فکر کردم و گفتم میخوام به فلانی واسه تولدش کادو بدم. توی ذهنم این بود که چیزی بخرم به علاوه ی یک کارت هدیه که خودش هر جور خواست استفاده کنه. البته میخواستم کارت هدیه 200 تومنی بدم اما خب حالا 50 تومن هم چیزی نیست. اینجوری قشنگتره. مهرداد معتقد بود که همون کارت هدیه کافیه. راستش خودم هم نمیدونم چی میشه بگیرم! یک روسری یا ظرف و وسیله ای که بعدها بگذاره توی جهیزیه اش؟ اگر بخوام روسری بخرم نزدیک 100 تومن باید هزینه کنم واسه یک روسری خوشگل و معمول این روزها. با این شرط که قیمتها همون قیمت روز مادر مونده باشه! ظرف هم میدونید که خیلییییییی گرون شده. فکر نکنم با 100 تومن بشه چیز خوبی خرید. اون روز که با بهزاد اینا رفته بودم واسه تاج، توی ویترین مغازه ای یک اردو خوری خوشگل دیدم از اینها که زیرش یک تخته چوب (بامبو؟) داره. زده بود 450 تومن!!!!!!! حالا تولدش شهریوره . تا اون موقع فکر میکنم و اینکه ببینیم شرایط کرونا چی میشه واسه بیرون رفتن و گشتن چند تا مغازه! (فلانی فامیل نیست. اما سعی میکنیم یک کارایی واسش انجام بدیم. هر چقدر خدا برسونه. یعنی اون بنده خدا انتظاری نداره. امسال هم اولین سالی هستش که باهاش مستقیم ارتباط داریم و نمیدونه که ما تاریخ تولدش رو میدونیم.)

بعد به مهرداد میگم میخوام با اون 150 تومن باقیمونده عشق دنیا رو کنم! هر چی دلم خواست واسه خودم بخرم! شاید فکر کنید شوخی میکنم اما واقعا حس خوبی داشتم بابت اون 150 تومن! ممکنه بگید برووووووووو تو همین چند روز پیش دستبند خدا تومنی هدیه گرفتی، حالا با 150 تومن شادی میکنی؟

خب اون دستبند بخشی از یک پروژه ی چندین ساله! بود و فقط خریدش یهویی بود و اسمش رو گذاشتیم هدیه بیشتر کیف بده ولی این 150 تومن درسته کمه اما دسترنج خودمه! (کاشکی من حرف نزنم در مورد این پول اصلا)!

خب یک روز با فکر این 150 تومن کیف کردم و هی فکر کردم چی بخرم! هیچی لازم ندارم!!! هیچی! اصلا واسه من یکی کرونا باعث شده بیش از هر زمان دیگه ای احساس بی نیازی کنم! بماند که با 150 چیزی هم نمیشه خرید

از روز دوم طبق معمول خودم رو فراموش کردم و افتادم توی این فکر که آخر تیر تولد داداش بزرگه هست. کاش یک چیزی بگیرم و پست کنم براش و سورپرایزش کنم. (حالا نه با 150 تومن. یک چیزی اضافه کنم).

داداش بزرگه م توی یک استان دیگه زندگی میکنه. مجرده. اونجا شهر محل دانشگاهش بوده و در نهایت رفت همونجا و الان مغازه ای داره در ارتباط با حرفه ش و خونه ای هم در اجاره واسه زندگی.  چند ساله اونجاست ما حتی یکبار هم نرفتیم...چند روزه هر چی فکر میکنم میبینم من آخرین بار حدود دو سال پیش دیدمش! تو خواستگاری داداش کوچیکه!!!

آدرسی ازش ندارم. اما دیدم که توی صفحه اینستاگرامش آدرس مغازه ش هست...فکر کردم یک چیزی بگیرم و واسش بفرستم بدونه به فکرش هستم و خوشحال بشه. گرچه از سورپرایز کردن خاطره خوبی ندارم اما خب امیدوارم این بار دیگه کسی ناراحت نشه و برعکس و طبق انتظار خوشحال بشه.

حالا قضیه اینه که نمیدونم چی بگیرم! عطر و ادکلن؟ من و مهرداد اصلا عطر و ادکلن نمیشناسیم. من که نمیتونم هر عطری استفاده کنم چون سردرد و حالت تهوع میگیرم. مهرداد بنده خدا هم یک چیزی میزد که دیگه بخاطر من ترک کرد. گرچه مدتهاست قراره من و مهرداد بریم یک عطری واسه مهرداد انتخاب کنیم که من بهش حساس نباشم اما مگه رفتیم؟!!! هر بار یک چیزی میشه و عقب میفته. خلاصه که ما شوت شوتیم توی این زمینه. هرچی هم اطلاعات بوده مال قبله.  رفتم دیجی کالا یک چک مختصری کردم دیدم بابا هر کی یک چیزی گفته. یکی گفته عالی، یکی گفته پول دور ریختن. بی خیال شدم! به فکر ساعت هوشمند افتادم... همه جور قیمتی بود. اما فکر کنم خوبهاش (شیائومی ) از 600 شروع میشد. اینو بیخیال شدم. نه بخاطر پولش. واسه اینکه یکم تحقیق کردم دیدم واسه اونهایی که ارتباط بیشتری با تکنولوژی برقرار میکنند مناسب تره. داداش بزرگه (آرنولد در وبلاگ) به نظر من همچین شخصیتی نداره. وسایل چرم هم راستش به نظرم این روزها پسرا این چیزا رو از دوست دختراشون زیاد هدیه میگیرن. من نمیدونم کسی توی زندگیش هست یا نه ولی خب به نظرم با 31 سال سن دو تا وسیله ی چرم داره دیگه! لباس هم نمیشه بگیرم. هر روز یک وزن و یک هیکلی داره. من اصلا نمیدونم چی اندازه ش میشه! (مربی بدنسازه). کفش؛ شماره پاش رو میتونم گیر بیارم اما بخاطر کارش میدونم که همیشه کفشهای خوب و گرون میپوشه و خب در وسع من نیست خرید اونها! موندم چی بخرم...



نظرات 3 + ارسال نظر
مه سو پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 10:35 Http://mahso.blog.ir

خرید برای آقایون واقعا سخته...ادکلن هم خب ارزون هاش اونقدری کیفیت نداره... ولی وسایل بهداشتی هم میتونی بگیری...مثلا افتر شیو.... یا بادی اسپلش خوب اگه بتونی گیر بیاری...مستر اچ مدت پیش ها یه بادی اسپلش ترک خرید من عاشقشم اینقدر که خوش بو هست...استفاده خوبی هم داره و به نسبت ادکلن خب قیمت مناسبتری داره با حدود 200 تومن میتونی یه خوب و عالیش رو بخری...
اما لباس خونگی بهترین گزینه س که میگی اندازه هاشو نداری...همه چیز هم گرون شده اینروزا....

اره واقعا. اونم وقتی کامل احتیاجات فرد دستت نیست و در جریانش نیستی!
مه سو پیشنهاداتت خیلیییییییییییی بهم کمک کرد. رفتم و هدیه ش رو خریدم . حالا باید به فکر ارسالش باشم. میام توی یک پست توضیح میدم. دمت گرم که هستی

سهیلا یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 08:07 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.فقط پول یا کارت.زحمت بیخودی نکش .ممکنه نپسنده.

سلام سهیلا جان ...
فکر کردم هدفون بی سیم بگیرم که اتفاقا دیروز از خودش فیلم گذاشته بود استوریش و دیدم که بله! اونم داره! البته حدس میزدم که بعیده نداشته باشه.
نهایتش اینه که بیخیال میشم. میدونید سنش کمتر بود پول میدادم. مرد بزرگیه الان. درآمدش هم اگر کرونا بگذاره و کارشون روی روال باشه گمونم بد نیست. بعد اینکه گفتم یعنی یک چیزی بگیرم بفرستم اونجا یهو سورپرایز بشه و حس کنه به یادش هستیم...
البته حرف شما هم خیلی درسته یهو میبینی نپسنده یا کاربردی نباشه هدیه مون

دانشجو جمعه 11 تیر 1400 ساعت 10:48 http://mywords97.blogfa.com/

همون چرم به نظرم خوبه. یا از این ست های خودکار و روانویس. برای مغازه اش هم میتونی چیزی بگیری. مثلا اگه باشگاه بدنسازی داره قاب عکس زیبا یا ساعت دیواری قشنگ. ساعت دیواری یا رومیزی قشنگ به نظرم خوبه. با انواع قیمت ها هم پیدا میشه. یک هدست پیشرفته هم خوبه. هر چندتا که داشته باشه باز یکی لازمش میشه.اگه تنها زندگی میکنه وسایل زندگی هم میشه که سریعتر یه چیزی رو آماده کنه. چای ساز یا قهوه ساز یا ....

سلام. ممنون از نکاتی که گفتی عزیزم. از بین چیزهایی که شما گفتین توجهم به هدست جلب شد. نمیدونم داره یا نه! فعلا گذاشتم بررسیش کنم. باز ببینم چی میشه.
خونه ش رو ندیدم اما با توجه به اخلاقی که ازش سراغ دارم به نظرم هر چی لازم داشته خریده توی این چند سال... واسه همین این مورد رو نمیتونم بذارم توی لیست... حالا ببینم همون هدست چی میشه.
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد