واکسن...

من و مهرداد قراره فردا بریم واکسن بزنیم...

بالاخره این چند واحد درس دادن یک جایی به درد خورد انگار!

البته قبلش هم انگار قرار بود از اینکه در این سن و سال هنوز دانشجو هستم منتفع بشم که خب نوبت این یکی زودتر رسید.

حالا این وسط حس من اینه که:

چه خوب ولی بقیه چی؟ داداشهام،فامیلم،دوستانم،هموطنام...

کاش زود واکسن به همه برسه.

کاش زود برسیم به زمانی که این روزها خاطره شده،هر چند تلخ.

فندق روزی چند بار رویای دریا و ماسه بازی رو مرور می‌کنه...

چقدر مردم این مدت رویا بافتن ...

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 10:18 http://Ttab.blogsky.com

چه خوب عزیزم بیاوخبرحالتوبهمون بده.
ایشالله به سلامتی وبعدشم گردش ودریا

محبوبه سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 00:30

نوش جونتون باشه، والله همسر ما هرروز داره رمدسویر تولید می‌کنه ولی هنوز واکسن نزدن، مدیرعامل دارویی ها خیلی ضعیف عمل می‌کنه بنظرم

ممنون عزیزم...
خدا قوت بهشون.دستشون درد نکنه.دعای خیلی ها بدرقه زندگیشون هست. متاسفم.کاش دوستانی که در ارتباط با بحث سلامت بودند و هستند جزو اولویتها بودند.
حالا ما هم گفتند بزنید ،میزنیم.به امید قطع زنجیره انتقال...به امید روزهای بهتر

عابر دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 22:36

بزنیدنوش جونتون انشالله که سبک باشه براتون ، من که راضیم به نظرم یک نفر بیشتر هم بزنه خدا رو شکر حالا یکی میره امریکا میزنه یکی بازار سیاه میخره اصلا به نظرم مهم نیست مهم اینکه تعداد واکسن زده ها زیاد بشن

ممنون از شما...بله البته که کاش تعداد واکسن زده ها روز به روز بیشتر بشه.
به امید روزهای بهتر

شارمین دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 21:41 http://behappy.blog.ir

سلام.
وای چه خوب! پیشاپیش مبارک باشه :)
به ما هنوز اعلام نکردن. :/
من فکر می‌کردم اول هیات علمی‌ها رو می‌زنن بعد اون ته مه‌ها اگه چیزی موند یه قطره هم به ما تزریق می‌کنن
البته تا جایی که می‌دونم این‌جا هیات علمی‌ها رو هم هنوز نزدن.

سلام.مرسی.به امید ریشه کنی این بیماری و روزهای خوب.
میدونی ما اینجا خیلییی استاد حق التدریس داریم و از طرف دیگه ریاست دانشگاه خیلییی پیگیری کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد