پسا واکسن

ما امروز واکسن زدیم...سینوفارم. اینجا فقط همین واکسن بود.گفتن پنجشنبه برکت هم میارن. اگر کسی مایل بود برکت بزنه میتونست صبر کنه.

من تا الان مشکلی نداشتم.فقط خیلی خیلی کوچولو حس میکنم دستی که واکسن زده شده سنگین تره.فقط و فقط یک ذره ها!

مهرداد که واکسن زد دوباره برگشت دانشگاه و بعداً گفت چند دقیقه سر درد داشته که زود خوب شده و حتی نیاز به مسکن پیدا نکرده.

به امید آنکه هر چه سریعتر واکسیناسیون واسه همه انجام بشه.


نظرات 6 + ارسال نظر
سرباز سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 22:15 https://haylimovie.site/

سلام
یه سوال
الان حالتون چطوره ؟
تو بازار سینوفارم هست ؟
ما بریم بزنیم ؟
میگن اخه برکت میزنن به همه

ممنون میشم نظرتونو بگید

سلام.
من حالم خوبه. اون سردرد خفیف هم واقعا به احتمال خیلیییی زیاد مربوط به این میشد که در چند روز گذشته زیاد رو به راه نبودم و اینکه خب واسه نگهداری از بچه م بعد از واکسن هم نتونستم استراحتی داشته باشم. خوابم بگیره نتونم بخوابم هم یکم سر درد میگیرم گاهی.
همسرم هم زده بودند و کامل اکی بودن.
والا اینجا هم برکت هست هم سینوفارم. چند شهر دیگه هم فامیل و دوست داریم میدونم هم سینوفارم هم برکت هست. اگر نوبتتون رسیده که واکسن بزنید از همون مراکز واکسیناسیون سوال کنید جواب میدن. اتفاقا این مدت اخیر برکت خیلی کم شده بود و اخبار هم اگر درست باشه میبینید که مدام دارن وارد میکنند.
سلامت باشید

رسیدن جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 21:15

سلام من اومدم
منم احتمالا این هفته نوبتم باشه من متولد ۶۰ هستم

سلام به روی ماهت
به سلامتی. خدا کنه زودتر همه واکسن بزنند تا ببینیم چی میشه

فاطمه چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 17:02 http://Ttab.blogsky.com

خداروشکرعزیزم که عوارضی نداشته

ممنون

دانشجو چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 14:49 http://mywords97.blogfa.com/

خدا رو شکر. بالاخره وقتی همه دنیا واکسن زدند و خیلی از مردممون مردند واکسن به ما مردم معمولی هم رسید....

دیگه فقط باید دعا کنیم که روندش قطع نشه.متاسفانه هنوز هم خیلیییی ها موندن!

لیلی چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 12:55 http://Leiligermany.blogsky.com

ان شالله که دوز بعدی هم برسه و بزنید و خیالتون کمی راحت بشه

به امید خدا.منم امیدوارم مشکلی واسه دوز بعدی نباشه

شارمین چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 00:14 http://behappy.blog.ir

سلام.
عزیزم ان شالله خیر و سلامتی باشه براتون. امروز به ما هم اعلام کردن می‌تونیم بریم بزنیم. :)


مامان من برکت زد. و دقیقا مث تو فقط یه کم بازوش سنگین شد. منم هی می‌گفتم مامان یه دو روز بخواب آه و ناله کن. ایت جوری که خوبی بعد که من واکسن زدم اگه درد و بی‌حالی داشتم کسی باورش نمی‌شه

سلام گلی...ممنون.چه خوب...خدا کنه همین سرعت حفظ بشه.
ووواای خاله ی مهرداد هم همینو میگفت.میگفت به شوهر خاله گفتم یک ذره آه و ناله کن من مشکلی داشتم روم بشه بگم
به امید خدا که مشکلی نیست،اما خب بدن افراد متفاوته.زن عموی مهرداد یک روز خیلییی اذیت شده بودند ولی بقیه اکثرا هیچ مشکلی نداشتند دور و بر ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد