تصمیمات صغرای غزل

چند تا تصمیم گرفتم:

- یکی اینکه وسط انجام کارهای دانشگاه هر وقت میخوام فقط فضای کاری رو تغییر بدم و استراحت کوتاهی داشته باشم، نپرم دو دقیقه سریال ببینم، به جاش لپ تاپ تکونی کنم! متاسفانه تجربه نشون داده اینجانب توی سریال دیدن بسیار سست عنصر هستم! واسه همین فقط سریالهای در حال پخش باید ببینم که زیاد نشه زمانش. با نهایت شرمندگی هر وقت سریالی که همه قسمتهاش اومده رو شروع میکنم یک پشت میخوام تا تهش رو ببینم. واقعا که. (مواظب نوجوونهاتون باشید. من افتادم تو سرازیری و اینجوری غرق کیدراما هستم)

- مورد بعدی اینکه یک وقتهایی مثلا  بعد از نهار که هنوز خوابم نمیاد یا چون غذا خوردم همون بهانه همیشگی دستم هستش که الان خون رفته دور دستگاه گوارش و به مغز نمیرسه و بنابراین کار فکری تعطیله،  گوشی رو دستم نگیرم و ول گردی (وب گردی) کنم! به جاش واسه فندق شعر بخونم، کتاب بخونم و باهاش چند دقیقه ای وقت بگذرونم.

فعلا تصمیمات دیگه م یادم نیست. همین دو تا رو تا حدودی شروع کردم و خوب پیش میره.

پ.ن.1: اگر من این همه سریال کره ای که دیدم فقط و فقط یک دهمش سریال با زبان انگلیسی دیده بودم، مثل بلبل براتون انگلیسی حرف میزدم. نمیدونین چطور کره ایم خوب شده،اگر سریال خوب انگلیسی زبانی میشناسید که صحنه های خاک بر سری  نداره معرفی کنید . شاید خودم رو مجبور کردم بخاطر تقویت زبانم ببینمش. متشکرم.

پ.ن.2:کرونا و این روزها و از دست دادن چند تا از دوستان جوانم در طی دو سال گذشته باعث شده بیشتر به مرگ فکر کنم. به مهرداد میگم دلم نمیخواد وقتی مردم یکی بیاد لپ تاپم ، عکسام ، نوشته هام و چیزهایی رو چک کنه و چیزی ببینه که براش باعث سوء تفاهم در مورد من یا روابطم بشه و یا چیزی ببینه که من دوست ندارم دیگری به جز تو بدونه و ببینه. اینه که زندگی و از جمله لپ تاپم رو اینجوری دارم میتکونم. البته که این منافاتی با امید و هیجانم برای زندگی نداره.

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 11:29 http://mywords97.blogfa.com/

آفرین به تصمیمات!! من اطلاعات سریالیم خییییییییییلیییییییییی قدیمیه. سالیان سال پیش من سریال lost رو نگاه می کردم. به زبان انگلیسی. چون جذاب بود تمایل به دیدن کاملش داشتم و جملات جالبش رو یادداشت می کردم! یادش بخیر......... انگیزه و امید داشتم..................... فیلم های یسینمایی هم هستند که خاص آموزش زبان هستند. یکیش رو همون ایام خریده بودم خوب بود.

خدا کنه بتونم سر تصمیماتم بمونم.اونوقت با ارزش میشه.
آره.یادمه قدیما دوستام لاست میدیدن...من سریال نگاه کن نبودم. از سال نود و سه یهو افتادم تو فاز کره ای و دیگه گیر کردم. این هم نکته خوبی بود که اگر دیدم جملات کاربردی و جالب رو یادداشت کنم.
الان هم دختر گلت بزرگترین امیده.نگو اینطوری عزیزم

رسیدن سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 23:14

امیدوارم تنت سلامت باشه عزیزم
سریال friends خیلی پرطرفدار بوده برای آموزش زبان
من ندیدم البته مگه تکه هایی

کاش قبل مرگ یه ساعت وقت میدادن پاکسازی گوشی و لپتاپ داشته باشیم
حتی عکس های خودمون که خاطره جگرسوز نشه برای بازماندگان

ممنون گلی
اره. فرندز هم الان که گفتین یادم اومد شنیدم. باید برم یک ذره دان کنم یا فکر کنم پسر خاله مهرداد داره ازش بگیرم ببینم میتونم باهاش کنار بیام.
دور از جونت... بالاخره حالا مرگ هم نگیم، ممکنه یکوقت گم بشه یا چیزی. البته امیدوارم واسه هیچ کس پیش نیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد