تکنولوژی

بعضی وقتها خیلیییی حرص میخورم که نمیشه به کنترل تلویزیون زنگ زد!

کم پیش میاد ولی جوریییی گم میشه بعضی وقتها که مطمئن میشم خونه جن داره!

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 14:23 http://mywords97.blogfa.com

و به سوییچ ماشین هم زنگ بزنیم.


آره واقعا.حالا من میدونید که گواهینامه ندارم و خب طبیعتاً با سوییچ کاری ندارم. ولی ما چند وقت پیش جاکلیدی نصب کردیم و واقعا دیگه سوییچ گم نشده...
اون کنترل هم نگار جون گفته که روی موبایل نصب کنید و واقعا من یادم نبود...

نگار چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 05:37

آخ آخ
ببین روی گوشیت کنترل نصب کن
در مواقع اضطرار کارت راه بیفته

ووواااااییییی ممنون. خدا خیرت بده!
الان خیلیییییی ذوق کردم راه حل ارائه دادی، از اون طرف هم خیلی خجالت کشیدم که چرا این به ذهن خودم نرسید. آخه اتفاقا چند روز پیش دیدم که مهرداد از جایی که نشسته بود، با گوشیش صدای تلویزیونو کم کرد! خب گوشیامون هم مثل همه! حالا یا روی گوشی بود یا نصب کرده بود. بگم خب پس من چی؟
خیلی خیلی ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد