ماجراهای واکسن

دیروز دوز دوم واکسن رو زدیم. با پنج روز تاخیر. بابای مهرداد و چند نفر دیگه از فامیل که تاخیرش خیلی بیشتر هم شد. البته انگار واکسن هایی مثل فایزر و مدرنا و ...آزمایش شده که هر چه فاصله بین تزریق دو دوز بیشتر شده، ایمنی زایی بالاتر هم رفته. خب در مورد سینوفارم و برکت اینا اطلاعات اینجوری نیستش اما خب ما دلمون رو به همون تحقیق اون واکسن‌های دیگه خوش میکنیم

دستم هنوز درد میکنه،سری قبل فقط همون روز یک ذره درد داشت.البته کلا دیروز درازکش بودم و انگار سردرد داشتم. مطمئن نیستم که مربوط به واکسن بود یا نه. چون چند روزی بود خیلی بی حال و کم انرژی بودم و گاهی حس سردرد هم داشتم.

مامان مهرداد هم دیروز دقیقا سر موعد، واکسن دوز دومشون رو زدند.

الان از خانواده من و مهرداد، داداش های من و داداش مهرداد و جاری واکسن نزدند. جزو هیچ گروه خاصی نبودند و از لحاظ سنی هم نوبت اینها نیست هنوز.

بنده خدا جاری عضو کادر درمان بود. از بهمن پارسال به دلایلی از شغلش استعفا داد و خارج شد.مهمترینش اینکه میخواستن برن تهران دیگه و میخواست آزاد باشه که برنامه هاش رو راحت تر ردیف کنه. دیروز می گفتیم طفلک جاری، کادر درمان بود،کرونا هم از محل کار گرفت، دقیقا قبل از شروع واکسیناسیون از کار خارج شد!!! 

فندق رو دیروز گذاشتیم خونه مامان و رفتیم واسه واکسن، واکسن رو که زدیم مهرداد برگشت دانشگاه، منم رفتم خونه مامان که کم کم فندق رو بردارم بریم خونه. همونجا بودم که برام پیام اومد که اسمم تو فلان لیست هستش و این هفته برم واسه واکسیناسیون. به عنوان دانشجو..‌. قبلش از طریق دیگری هم می‌تونستم واکسن بزنم، جاری میخندید می‌گفت غزل بگو من خودم واکسن زدم،نمیشه جاریم بیاد جای من؟

واقعا خدا کنه سرعت بگیره و زود تا قبل از اینکه موج و پیک جدید ایجاد بشه خیلی ها واکسینه بشن.

دوستان خوبم اگر نوبت خودتون یا اعضای فامیل و دوستانتون رسیده حتما واکسن بزنید و همدیگه رو ترغیب کنید به واکسن زدن.

اگر هم واکسن زدین،همچنان رعایت کنید،حس سوپرمن بودن بهتون دست نده. تا زمانی که عده زیادی واکسینه نشن و اعلام نکنند که محدودیت ها برداشته میشه، ما نباید قوانین رو بشکنیم.

نگید خسته شدیم. خسته شدن بهتر از این هستش که عزیزانمون رو در کنار خودمون نداشته باشیم. مراقب خودتون باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
شارمین چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 17:27 http://behappy.blog.ir

سلام.
مبارک باشه.
منم شنبه یا یک روز تاخیر دوز دوم زدم؛ مامانم با یه هفته تاخیر.

ما هر دومون تا ۳ روز درد زیادی داشتیم ولی هیچ نشونه دیگه‌ای نداشتیم. همه‌ش می‌گم نکنه اب مقطر تزریق کردن، خانومه هم ناشی بوده که درد داشت



مث من که از طرف سه جا می‌تونستم واکسن بزنم ولی رفتم آزاد زدم

سلام عزیزم.مرسی
خدا رو شکر شما هم دوز دوم رو زدید .
شارمین جان باز خوبه هر دو با هم درد داشتید مامانت نگفتن خبه خبه،پاشو کمتر خودت رو لوس کن!
ووواای فقط آقاهه تو مرکز واکسیناسیون دوز اولت

من چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 01:10 http://me2020.blogsky.com

بسلامتی ان شالله همیشه سلامت باشین
خدا کنه با واکسیناسیون بتونیم به روزای بهتر امیدوارشیم

ممنون عزیزم...به همچنین شما.
به امید روزهای بهتر ❤️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد