گفتگوی تخریبی

فندق: مامان فرشها رو جمع کن من بتونم داخل طبقه ی پایین رو ببینم!

من: عزیزم فرشها رو جمع کنم زیرش سنگ و خاک و سیمان و... هست.نمیتونی طبقه پایین رو ببینی، باید سوراخ ایجاد کنیم تا بتونی طبقه پایین رو ببینی!

فندق: خب سوراخ ایجاد!!!!! کن!

من: خب مامان جان اینجا سقف خونه ی پژمان ایناست.درسته سقف خونه شون سوراخ بشه خاک و سنگ بریزه روی سرشون؟

فندق:نه!

پایان گفت و گوی تخریبی و اکتشافی ما!

نظرات 3 + ارسال نظر
شارمین یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 13:35 http://behappy.blog.ir

یه بار ببرش بازدید از خونه‌ی پژمان اینا که نخواد سوراخ ایجااااد کنه قبلشم از طرف من بچلونش

والا اگر کرونا نبود تور ساختمون گردیشون احتمالا به راه بود...کل ساختمون هست و پنج تا پسر! خالص! یک دختر هم هست البته که با اختلاف از همه شون بزرگتره و به قول کره ای ها نونا حساب میشه. همون آبجی بزرگه ی خودمون

عابر یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 13:08

ایجاد

من یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 01:51 http://me2020.blogsky.com

آی خدا چه فکرایی به سرش میزنه

واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد