جدی گرفتن عدم شمارش دندون اسب پیشکشی

امروز رفتم واسه یک عزیزی که تولدش توی شهریور هست هدیه بگیرم. قرار بود اون کارت هدیه ۲۵۰ تومنی رو بهش بدم ، که دانشگاه بهم داده بود واسه استاد نمونه شدن یادتونه که کارت هدیه رو دادیم به بهزاد...

این شد که امروز رفتم یک روسری خریدم و خدا می‌دونه که دلم میخواست تمااااامممممم روسری هایی که می‌دیدم رو واسه خودم بخرم. اما بر هوای نفس خودم غلبه کردم و به خودم گفتم فعلا نیازی نداری. 

همین چند روز پیش از یکی از فامیلهای مهرداد روسری هدیه گرفتم.یعنی واسه کلییی از خانم های فامیل روسری هدیه فرستاده بودند. بنده خدا مامان مهرداد قبل از اینکه من اصلا از این موضوع مطلع باشم روسری خودشون رو همراه روسری که اسم من روی پاکت هدیه ش بود،فرستاده بودند که من هر کدوم رو دوست دارم انتخاب کنم. راستش من حس کردم روسری که واسه من هست اصلا به من نمیاد!!! روسری که واسه مامان بود بیشتر به من میومد اما باز فکر کردم که روسری مامان واسه خودشون مناسب تره و اگر عوض کنم شاید روسری من رو نتونن استفاده کنن. این شد که عوض نکردم. عکسش رو واسه دوستام فرستادم و همه گفتن قشنگه و بهت میاد ولی نمیاد بهم. خودم دوست ندارم...البته که دستشون درد نکنه.دیدم از کجا خرید کردند و بنده خدا هزینه هم کردند و اون سایت عجب روسری های قشنگی هم داشت. ولی خب سلیقه من نبود اینکه نصیبم شده بود.


پ.ن.چقدر همه چیز گرونه. یا به چشم من گرون میاد. یک پیرهن نخی بلند خوشگل دیدم فکر کردم بگیرمش واسه مامان مهرداد.مامان خیلی اهل دامن و پیراهن بلند اینا هستند. گفت ۲۵۰... یعنی خب وقتی روسری  معمولی ۱۰۰ تومن هست  درسته اون ۲۵۰ باشه، اما واسه چیزی که آدم همینطوری یهویی بی مناسبت بخواد بخره این مبلغ زیاد بود. بی خیال شدم...

عکس روسری که امروز خریدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
رسیدن سه‌شنبه 6 مهر 1400 ساعت 23:19

قربانت عزیزم

رسیدن پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 15:46

عزیزم دلت همه رو خواست ما عشق خریدیم همه باور کن دلم خواست یکی ش من بخرم بت کادو بدم
نظرت چیه ..
بخر هدیه از من و کارت به کارت کنیم چون عزیزی

عزیز دلم. مرسی از محبتت و خدا میدونه که حس کردم واقعا برام خریدی... بعضی حرفها خاص به دل آدم میشینه...
حالا ساره جون خب سعی میکنم به خودم مسلط باشم که خرید اضافی نکنم تا جایی که میشه. فرهنگ سازی میکنم واسه خودم

شارمین دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 14:47 http://behappy.blog.ir

عه! من فکر کردم روسری که هدیه گرفتی! :))) تعجب کردم گفتی سعی کردم تمش پاییز باشه.

مبارکش باشه.

ممنون عزیزم... نه اون روسری رنگ آبی خیلی تیره ترکیب با صورتی هست و من حس میکنم صورتم رو میبنده و محدود میکنه.

شارمین دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 14:45 http://behappy.blog.ir

مبارک باشه‌.
به نظر منم خوشگله. البته نمی‌تونم بگم اگه مال خودم بود باز نظرم همین بود یا نه آخه من همیشه لباس و لوازم بقیه به نظرم خیلی قشنگه. تو مغازه هم هر چی می‌بینم دوست دارم. ولی وقتی قصد خرید دارم یهو ورق برمی‌گرده و همون چیزای قشنگ دیگه به دلم نمی‌شینه

ممنون گلی. مبارک صاحبش باشه...
میبینم که خودت به اشتباهت پی بردی و فهمیدی این اون روسری نیست که من هدیه گرفتم از فامیل همسر. اونی هست که خودم خریدم!
رنگ زمینه ش هم توی عکس سفید افتاده اما یک صورتی خیلی چرک رو به گل بهی هست.
منم دقیقا همونجوری هستم توی خرید!

رسیدن دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 08:38

مبارکت باشه
ست کردی با پاییز

مبارک اونی که واسش خریدم باشه... اره سعی کردم تمش پاییزی باشه.
وااای ساره دلم همههههههه روسری ها رو میخواستا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد