تقویت مهارت

به مهرداد یک پست جدید پیشنهاد شده که نیاز به مهارتهای مدیریتی بیشتر داره... ما قبلا مدتها پیش از این پیشنهاد در رابطه با این پست با هم صحبت کرده بودیم و تصمیم بر این شده بود اگر بهش پیشنهاد دادن قبول نکنه. همین جایی که هست رو علیرغم مشکلات و درگیری های زیادش دوست داره.

حالا امروز تا گفت فلان پست پیشنهاد شده، نظر هر دو تقریبا همون نظر قبلی بود. گفت اینجا مهارتهای مدیریتی بیشتری لازم داره و باید از افراد کار بخوام. بهش گفتم پس فعلا تا پیشنهاد دوباره، این مهارت رو در خودت تقویت کن.

یهو میگه: غزل اینا رو جمع کن! فندق اینها چرا اینجاست؟ اینها رو از اینجا بردار و می‌خنده میگه از خونه شروع کردم واسه تقویت مهارتم!!!!

من: عزیزم مهارتهای دیگه ای که لازم هست واسه این پست رو تو خونه تمرین کن... نمیخواد از مهارت کار کشیدن شروع کنی!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شارمین چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 16:29 http://behappy.blog.ir

سلام

احتمالا الان اون پست رو می‌دن به کسی که توانایی‌های مدیریتی کم‌تری نسبت به اقا مهرداد داره ولی دچار اعتماد به سقف هم هست!



سلام عزیزم....
نه. فکر نکنم اینجوری بشه. اتفاقا گزینه دیگری هم هستش که اون بنده خدا هم خیلی توانمنده. به نظر از مهرداد بهتره. میدونی مهرداد به نسبت خیلی از کارمندها سنش کمه و شاید اون فرد دیگه همین که چند سالی بزرگتر هستش باز امتیاز مثبتی باشه. اون بنده خدا آدم خوبی هم هست. حالا ببینیم چی میشه ولی فکر نمیکنم قبول کنه.

پیشاگ چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 09:55

به به پست جدید مبارک پیشاپیش هر چند که فعلا تصیم ندارین قبولش کنید
و اما در مورد مهارت های مدیریتی
من یه دوره ای تو مجمتع فنی چن سال پیش شرکت کردم و به نظرم بد نبود ولی مشکلی که من باهاش داشتم و دارم رو دقیقا خودتم تو چند پست قبل نوشتی
اینکه برای من مدیریت یعنی اینکه همه کارا رو خودم انجام بدم که بسیار غلطه این روش و درواقع اصلا اسمش مدیریت نیست
نمیتونم به کسی اطمینان کنم واقعا و ترجیح میدم سختی و زیادی کارو رو تحمل کنم ولی نخوام بعدش استرس بکشم
تو تمام پروژهای گروهی این من بودم که 95 درصد کارا را رو انجام میدادم
اون 5 درصد هم مثلا مال یکی دو روز اول بود بقیه انجام میدادن
البته اینو بگم اگر به کسی واقعا اطمینان داشته باشم میسپرم بهش ولی بازم کنارش هستم دورا دور
اقا من از صب که اومدم بخش زیادی از پشتاتو خوندم خیلی خوب مینویسی و چیزی که بیشتر به دلم چسبید خیلیییییی ریز و قشنگ خودتو تحلیل میکنی و قشنگتر از اون اینکه خیلی خوب مینویسیشون من میتونم خودمو تحلیل کنم ولی نمیتونم طوری بنویسم که دیگران متوجه بشن
در هر صورت برات ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتونم زود به زودددد بیام بخونمت

سلام عزیزم. خیلی خوشحال شدم که به اینجا سر زدی و نظر گذاشتی
ممنون از تبریکت ولی آره واقعا! تصمیم نداریم قبول کنیم. حالا باز ببینیم چطور پیش میره.
پس شما هم به ما شبیه هستی.البته مهرداد اوضاعش چندان هم بد نیست. همین الان پستی بالاتر از همین پست پیشنهادی رو داره. ولی از اونجایی که اون پست به شکلی هستش که منبع بالاتری هم تصمیم گیرنده هست و اشتراکی کارها رو انجام میدن مشکلی نداره و اوضاعش خوب پیش میره. یا در پست دیگر که همین مدیر آموزش باشه خیلی تقسیم کار میکنه و افرادی که باید ازشون کار بخواد کم نیستند اما خودش میگه که پست پیشنهادی جدید نیازمند جدیت بیشتری هست و اگر بخواد خیلی تعاملی پیش بره رشته کار از دستش خارج میشه. میگه فعلا میخوام همین مرحله بمونم.
ممنون از حسن نظرت به نوشته های من. منم نوشته های شما رو خیلی دوشت داشتم. از نحوه فعالیتت توی خونه مخصوصا خیلی خوشم میاد.
بازم ممنون که اومدی اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد