قارچ محترم!

نمی‌دونم چرا من جایگاه ویژه‌ای واسه قارچ قائلم!!! بارها شده محض چار تا دونه قارچ خودم رو توی دردسر انداختم

واقعا پر از فکر و دغدغه و تاخیر و حسهای متضادم اما محض چار تا قارچ که مبادا خراب بشن اول فکر کردم که از اون ماکارونی های با پنیر پیتزا که یکسری مهرداد درست کرد یا به عبارت بهتر استارت درست کردنش رو زد، بپزم. بعد دیدم من که این همه مواد آماده کردم خب لازانیا بپزم یهو...

واسه من لازانیا پختن یک کار سخت و وقت گیره...حداقل توی ذهنم. یادم نیست آخرین بار کی پختم...اون مرحله بشامل سس رو اگر حذف کنیم با بقیه ش مشکل ندارم. از درست کردن سس سفیده بدم میاد...

خلاصه که یک عدد روانی محض چار تا دونه حالا شایدم شش هفت دونه قارچ دست به حرکت  انتحاری زده.


پ.ن: تازه وسط این هاگیر واگیر می‌خوام از لازانیای مانا که باید بپزیم واسه اولین بار استفاده کنم!!!!! همه عمرم لازانیا نیمه آماده زر ماکارون درست کردم...نمی‌دونم چی بشه. همین الان بسته ش رو باز کردم دیدم چقدر دراز و باریکه!

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 06:34 http://Nanehadi.blogsky.com

من عاشق لازانیا هستم،بچه ها هم دوست دارن،ولی به دو تا دلیل نمیپزم،یکی این که به شدت عذاب وجدان میگیرم با اون همه مواد و پنیر پیتزا،یکی این که کار زیاد داره و ظرف زیاد کثیف میکنه.فقط برای مناسبت های خاص میپزم.

ووواای واقعا کار و ظرف رو قبول دارم. همه چیز یهو میترکه!
مناسبت خاص بپزیم هیچی گیر خودمون نمیاد آخه مهرداد میگه اینقدر بخوریم که بمیریم

سمانه سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 22:52

حکایت دکمه و کت.
حتما شنیدی

وای دقیقا
حالا شما که اینو گفتین یاد یک چیزی افتادم... یک تبلیغی بود چند سال پیش... یک آقایی چهار تا لاستیک زده بود زیر بغلش میرفت توی یک نمایشگاه ماشین و میگفت: یک ماشین واسه این لاستیکا میخواستم حکایت منه.

رسیدن سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 22:27

پنیر زیاد میزنم .. اوووووممممم.
هم لابلای کل مواد هم روی سطح لازانیا بعد مواد و دوباره روش
پرچرب میشه اما مزه ش به پنیرشه مخصوصا اگه کش هم بیاد
کلا از نظر من هرچیزی پنیر بزنی خوشمزه میشه

همووووووننننن...اون همه پنیر میزنی نباید هم بشامل سس رو به نظر بیاری
آره واقعا پنیر یک طعم خاصی میده به مواد.
حالا من کل این جعبه رو که 500 گرمی بود توی دو تا ظرف درست کردم و کلا 250 گرم پنیر استفاده کردم البته از اول هم یک بسته 250 گرمی گذاشته بودم بیرون چون قرار بود چیز دیگری درست کنم.

محبوبه سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 17:07

به بههههههه، برای من مسایل آشپزی، جززززو راحت ترین هاست، جارو کشیدن دوست ندارم، اقااااا من چندین تا پست نخونده بودم، زیر ظرفشوییییه بود

جای شما سبز...
من همه کارهای خونه دوست دارم به شرطی فکرم آزاد باشه.نیست.فکرم درگیره
باید پست ظرفشویی رو آرشیو کنم

رسیدن سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 16:46

من هیچ وقت لازانیا با سس بشامل نپختم دوس نداریم همیشه هم عالی شده .
نیم پزها هم خوش دست و پخت نیستن نمیخریم مگه گیر کنیم و به یه بسته ش کارمون لنگ بشه

ما مونده به شما برسیم گلی...
پنیر پیتزا چقدر و کدوم بخشها میریزی؟
ما بشامل دوست داریم ولی نمی‌دونم چرا موقع درست کردنش تنبلیم میشه.
فکر کنم منم از این به بعد مدلهای دیگه ورقه لازانیا رو بگیرم.خوشم اومد این سری

شارمین سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 14:58 http://behappy.blog.ir

سلام. از نتیجه عکس بذار اگه تا الان نخوردیش البته

سلام شارمین جون...
الان پیامت رو دیدم...جای شما سبز...راستش دو تا ظرف درست کردم...چون این پدر و پسر و البته خودم رو میشناسم!!! یک ظرف زیاد اومد اما اون ظرف کوچیکه هست که کم ملات تر بود و روش پنیر پیتزای کمتری ریختم.آخه اول قرار نبود لازانیا درست کنم پنیر کمتری از فریزر بیرون آوردم.

من سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 13:58 http://me2020.blogsky.com

نوش جان
قارچ محترم،باید عنوانش این میشد
منم همیشه ماکارونی رو با برند زر میخرم ولی فک کنم مانا هم خوب باشه

ممنون عزیزم.
عنوان رو عوض کردم پیشنهاد خوبی بود...دیگه در این حد که میتونم به نظرات دوستانم اهمیت بدم
ما هم ماکارونی رو همیشه زر می‌خریم... لازانیا رو هم همون نیمه آماده ی زر...اما چند وقتی بود دوست داشتم از این لازانیا ها که اول مثل ماکارونی باید بپزیم هم امتحان کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد