لازانیا

شارمین جون پیام گذاشتن که از لازانیا عکس بگذار، راستش من دو ظرف درست کردم...اما وقتی پیام رو دیدم ظرف کوچیکه فقط باقی مونده بود که کم ملات تر بود و روش اندکی پنیر پیتزا بیشتر نریخته بودم. با این وجود اطاعت امر کرده و عکس گذاشتم.

در مورد نوع ورقه های لازانیا، من همیشه لازانیای نیمه آماده زر ماکارون میگرفتم. چون فکر میکردم که کار با انواع دیگه سخت باشه، چندی پیش دو بسته لازانیای مانا گرفتم که یکوقتی امتحان کنم. امروز از مانا استفاده کردم و دیدم پختن و آبکش کردنش شبیه ماکارونیه و سخت نیست. لبه هاش هم حالت کنگره ای بود و خوشگل بود. به نظرم خشک هم نشده بود و خلاصه راضی بودم. جای دوستان عزیز سبز

حالا امروز که غر زدم سر درست کردن بشامل سس، مجبور شدم دو بار هم درست کنم!!! کم اومد دفعه اول! وقتی مشغول درست کردنش میشم مشکلی ندارما ولی فکرش قبل از درست کردنش اذیتم می‌کنه. ساره جان گفته ما بدون سس سفید درست میکنیم و اونجوری دوست دارند در واقع. من مزه ش رو دوست دارم مقاومت دارم در برابر درست کردنش

وسط بدو بدو واسه آشپزی، مهرداد هم زنگ زده که ساعت دو فلان دوره شروع میشه و اونو واسم ضبط کن! بعد می‌پرسه نهارمون در چه وضعیتیه؟ گفتم هیچی نگو که زدم تو کار لازانیا!!! قشنگگگگ  صداش جون گرفت

اون فسقل هم که با نگاهش کل ظرف پیرکسه رو خورد!!! صورتش رو چسبونده بود به ظرف و مثلا داشت توش رو نگاه میکرد و همش میگفت کی میگذاری توی فر؟! یعنی جوری رفتار میکنند این دو تا، انگار من هر روز گرسنگی میدم بهشون!!!

از آشپزخونه هم نگم بهتره!!! به هم ریخته بود و با این حرکت انتحاری امروز انگار مورد هجومی چیزی قرار گرفته!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 21:04

منم امروزخونه خواهر مهمان بودیم ی پیتزا خوشمزه درست کردم با هم خوردیم

نوش جان. چه عالی. ما هم باید درست کنیم...واقعا پیتزا خونگی یک کیف خاصی داره

شارمین دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 22:36 http://behappy.blog.ir

در انتظار پست جدید...

سهیلا یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 06:35 http://Nanehadi.blogsky.com

یادم رفت بگم اون سس سفید هم بهم حس گناهکار بودن میدن.چرب و خوشمزه است.

نهههه. چرا آخه. من مثلا این بار که درست کردم اصلا کره نزدم. یک ذره روغن کنجد فقط. اصلا چرب و چیلی نبود

رسیدن سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 22:25

نگاه شون این معنی رو نمیده که تو بشون غذا نمیدی خواهر این خاصیت لازانیا ست دین و دنیا رو با هم ازت میگیره
نوووووش جوووون

والا
ممنون. جای شما سبز

شارمین سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 20:32 http://behappy.blog.ir

آغا دلم خواست
نوش جونت عزیزم. منم کلاس‌های این هفته‌م تموم بشه دست و آستین رو بالا می‌زنم درستمی‌کنم

همه رو به فکر لازانیا انداختما
البته عکسش خوب نیست. ولی خودش ارزش این تلاش رو داشت
جای شما سبز بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد