سحر دولتشاهی

من نمی‌دونم چرا دیشب خواب سحر دولتشاهی می‌دیدم!!!

دیدین یک سری خوابها هست خیلیییی حس خوبی داره، خیلیییی واقعیه و دلت میخواد ادامه پیدا کنه یا وقتی بیدار میشی هم هنوز حسش هست و انگار میشه لمسش کرد؟ حالا من این خواب قشنگ رو دیدم با کی؟ سحر دولتشاهی

ی جورایی انگار مشکلی تو خیابونی جایی براش پیش اومده بود و من کمکش کردم بریم جای خلوت تر...یک کافه خوشگل خلوت که مشتری خاصی هم نداشت. سحر بسیاااااااررررر مهربون بود و درباره رامبد هم حرف زدیم!!!!!!! و انگار یکوقتی جایی توی همون خوابم طرفداری رامبد رو کرده بودم و الان با دیدن سحر توی دلم شرمنده بودم!!!!!! چندبار هم اومدم درباره قضیه همایون شجریان ازش بپرسم اما فکر کردم مودبانه نیست... خیلییییی با هم خوب بودیم جوری که دیگه شماره هم رو گرفتیم و معمولی میشد به هم پیام بدیم !!!!!! لباسهاش هم خیلیییی قشنگ بود...

حالا حرفهامون یادم رفته اما واقعا خواب قشنگی بود. دست به دست کنید برسه به خانم دولتشاهی

حالا عجیبه من نه فیلم و سریال ایرانی میبینم نه حتی پیگیر خندوانه هستم، نه پیگیر کارهای بازیگر های ایرانی! حالا نه اینکه کلی ندونم چی به چیه ولی پیگیر نیستم!!!!

این خواب رو واسه پارک شین هه، لی سه یونگ، لی جونگی،لی جونهو، پارک مین یانگ و صدتا دیگه از این عزیزان دل دیده بودم منطقی تر بود

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 08:44 http://gharetanhaei.blog.ir/

واقعا یعنی بازیگرای کره ای رو به اسم می شناسی خیلی حرفه ای کره ای بین هستی پس

من بازیگرای ایرانی هم فقط قدیمی ها رو به اسم می شناسم.


حالا معمولا جایی جار نمیزنم اما در واقع سالهاست فقط اونور رو میبینم...کلا یک اکانت اینستاگرام هم دارم واسه خودم تو دنیای کیدراما غرقم

رسیدن سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 15:49

غزل آخر پستت
همه رو میشناسی خدااا
خداییش سریال و فیلم های کره ای قشنگن
از بچگی نگاه میکنی ؟


خب از بچگی که نه،وگرنه احتمالا الان سیکل هم نداشتم. اینها هم سریالاشون بعضی هاش خیلییی دور از واقعیته اما من حسابی باهاش کیف میکنم...
از سال نود و سه تا الان میبینم...

شارمین سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 13:06 http://behappy.blog.ir


تو هم مث من خواب‌های خاص می‌بینیا

واای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد