بیک 1.6

چند روزه حسابی افتادم توی این فکر که خودکار بیک 1.6 بگیرم! قدیما هیچ تکه کاغذی از دست من سالم در نمیرفت. همیشه بیتی متنی چیزی توی ذهنم بود که بنویسمش... این روزها که طبق معمول این دو سال و اندی تنبلی، ذهنم مشغول قضیه پایان نامه هست همش دلم میخواد به کارهایی که دوست دارم بپردازم. چند روز پیش فکر کردم حالا بساط خطاطی رو نمیشه پهن کنم، کلاس نمیشه برم، حداقل بشینم خط تحریریم رو ارتقا بدم و صاف و صوفش کنم. خط آدم با نوشتن مدام پیشرفت میکنه و اگر خوب باشه در اوج میمونه. من خطم بد نیست و خوش خط محسوب میشم اما چون هیچوقت کلاسی نرفتم مسلما ایرادات فنی داره که اهل فن زود متوجه میشن. حالا میخوام خودکار 1.6 بگیرم لحظاتی واسه خودم بنویسم و از سرمشق ها تبعیت کنم ...

مدام دلم میخواد واسه خودم کاری کنم...

پنجشنبه با مهرداد واسه کاری رفتیم بانک. یک لوازم التحریر همون نزدیک بود که سوال کردم نداشتن. خودم هم خاص واسه این از خونه بیرون نمیرم. دیروز واسه کلاس فندق بیرون بودیم هم مهرداد نرفت طرف لوازم التحریری...دیجی کالا هم چک کردم ببینم حدود قیمت چقدره... آخه مدتهاست هیچ خودکاری نخریدیم و واقعا نمیدونم چه طوریه که ما اینهمه خودکار داریم توی خونه مون!!! گمونم فرضیه خلق الساعه توی خونه ما برقراره! اینه که اصلا قیمت خودکار دستم نیست. گفتم حداقل بدونم چه جوریاست قلبم آمادگی پیدا کنه و نگم که چقدر هم گرون بودن.

خلاصه که همینجور فکر خریدن بیک 1.6 توی مغزم وول میخوره.

نظرات 1 + ارسال نظر
لی لی یکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت 14:16

به به چه عالی! خودکار فکر کنم حدود ۳۰ یا ۴۰ باشه.خودکار کیان هم خوبه ولی برای خوشنویسی شاید بیک بهتر باشه . :))) من که مدام می‌خرم و گم می‌کنم.

فدای محبت شما
نه گلی ...همین خودکارهای مرسوم ارزون تر هستش. مثلا همین بیک رو 13 تومن دیدم. اما به نسبت قدیما که خب نهایت 1500 اینا میخریدیم خیلیییییییییی گرون شده. حتما خودکارهای خاص تر یا خارجی گرون تر هم هست.
آره بیک و صدف رو دیدم گفتن خوبه واسه همین نوشتن مشابه خوشنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد