رنگ

فندق این روزا کله سحر بیدار میشه.منم که له، دلم میخواد بخوابم. دیشب قرار شد که اگر فندق زود بیدار شد مهرداد با خودش اونو ببره دانشگاه.

بچه اینقدرررر دانشگاه بهش خوش گذشته که تا بناگوش لبخند رضایتش ادامه داره. کلییی هم نقاشی واسه رنگ آمیزی پرینت گرفته آورده و پشت سر هم رنگ می‌کنه و ذوق می‌کنه...

شونصد تا نقاشی رو خیلییی قشنگ رنگ کرده اما دریغ از یک خط و طرح که خودش بکشه!!! مامان متوقع رو پشت ماسک آفرین پسر قشنگم قایمش کردم!!!!!!!! داداش کوچیکم توی این سن کار نقاشی کشیدن رو به جایی رسونده بود که دیگه کاغذی توی خونه باقی نمونده بود... کاغذ کیلویی غیر سفید واسش تهیه میکردیم!!! 

ممکنه پسر ما استعداد نقاشی داشته باشه؟! نمی‌دونم خودم باید چیزی بهش یاد بدم یا نه...البته قبلاً خونه و درخت و ماشین رو با هم تمرین کردیم اما خودجوش نمی‌کشه.


نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 13:24

مطمئنا استعدادش رو داره فقط ممکنه به بازیهای دیگه بیشتر علاقه‌مند باشه و برای همین روی نقاشی تمرکز نکنه.

آره...اینم میشه.درسته
میدونی گلی،من چون خودم یا دیگر اعضای خانواده م در بعضی چیزها حس میکنم اندک استعدادی داشتیم و شاید با حمایت و تمرین و...شکوفا میشد اما به دلایلی نشد، همش منتظرم این بچه یک جرقه ای بزنه حمایتش کنیم...البته که به روش نمیارما. می‌خوام همون‌طور که هست و میخواد پیش بره...بببینم تا کی میتونم

نگار چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 08:55

همکار من که مربی نقاشی خلاقه میگه نباید کشیدن یه شکل رو یاد داد بهشون، باید تصویر یه چیزی رو نشونشون داد و بگید اونو بکشن. و اصلااااااا هم ایراد نگیرید که شبیه نشد و فلان. بذارید قدرت تخیل خودش در میون باشه.

نکته خوبی بود. ممنونم...
کلا شاید لازم باشه بیشتر صبر کنم یا خودم بشینم و نقاشی بکشم...ممکنه دوست داشته باشه و ترغیب بشه.

مریم چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 02:12

سلام
من خودم فرزندی ندارم و این نظر شخصیمه که هیچ چیزی رو بهش اجبار نکنین، اگه مسئله تون خلاقیته به نظر میشه از راه های دیگه که خودش علاقه داره پرورش داده بشه.

سلام عزیزم...
آره به نظرم درست میگید و خودم هم سعی میکنم خواسته یا ناخواسته همچین کاری نکنم...اما دیگه اینقدررر چیزی نمی‌کشید گفتم دو تا درخت بهش یاد بدم
ولی حرفتون رو قبول دارم

M چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 01:07

از مسخره بودن صاحبان وبلاگ در این وادی مسخره و مسموم بلاگ اسکای اینکه اسم انواع حیوانات ، میوه ها و آجیل رو روی خودتون و بچه هاتون میذارین بعد صفر تا صد زندگیتون رو با جزئیات میگین تهش هم به این بهونه و خیر سرتون منطق که ما مخفی هستیم و حریم خصوصی و این چرندیات و به بقیه مربوط نیست و دوست نداریم شناسایی بشیم.
این کار شما ها مثل بازی تو فیلم پورن میمونه اما با ماسک و عینک دودی باید بگم ریدید،در هر صورت ما صدای شما رو میشناسیم،جایی از بدنتون نیست که ما ندیده باشیم و انواع فنون و رفتار ها هم مشخص!
ادا اصول مخفی بازی های شما رو تیلور سوییفت نداره معلوم نیست چرا انقدر خودتونو بالا و خاص میبینین،واقعا نه اون اطرافیان و نه غریبه ها اهمیتی به راز ها و دغدغه های بی سر و ته شما نمیدن!یه چیزی هست تحت عنوان پسورد برای وبلاگ و پست و یا روش هایی که پست های مسخرتون نیاد تو صفحه اول بروز ها، این یعنی حریم خصوصی ایجاد کردن! نه اسامی رمز و رازی فندق و پسته و غزل سپید و کوفت و زهر مار و دیگر موارد مشابه.
هرچی عقده ای منزوی تازه به دوران رسیده ی بی سواده شده وبلاگ نویس! این روزمره نویسی های شما هیچ فایده ای برای علم و دانش نداره "بلکه" فقط باعث آنتروپی میشه و مایه تاسفید.
+++من وبت رو اتفاقی دیدم و برام اهمیتی نداره جواب این کامنت رو میدی یا نه چون دارم برای همیشه از این محیط مزخرف بلاگ اسکای میرم+++

با آرزوی موفقیت
خدانگهدار خانم یا آقای M

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد