و من که الان بیدار شدم یک کیک دیگه هم درست کنم چون علاوه بر خودمون و مامان اینا و بهزاد و جاری جان، طی یک حرکت انتحاری!!!!!!!!هشت نفر دیگه هم مهمون دعوت کردم!!!!! ‌‌‌البته در فضای باز!!! 

خب بگو تو که می‌دونستی تهش از دهمین سالگرد نمیگذری این همه قیافه گرفتنت چی بود؟!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
ساناز شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 15:38

سلام. غزل جون سال نو پیشاپیش مبارک. منم مثل شما متولد اسفندم. این توضیحاتی را که دادی، درک می کنم. ظاهرا این خصوصیت مشترک اسفندی هاست. این که اولویتمون خوشحالی کسایی هست که دوستشون داریم ولی وقتی حس می کنیم به همون میزان مهم نیستیم، دل شکسته میشیم ولی بازم حس میکنیم دل شکستگی مون لوسی بوده و البته همیشه اون کاری که از ته قلبمون دوست داریم، انجام می دهیم. انشاءالله همیشه خوش باشی.

سلام ساناز جان، خیلی ممنونم عزیزم. سال نو شما هم مبارک باشه گلی.ممنون واسه اطلاعات ماه تولد اینها واسه مراحل دفاع از خود گاهی لازم میشه
ممنون واسه پیامت عزیزم

عابر شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 13:57

مبارکتون باشه صد تا از این سالگرد عروسی ها رو کنار هم با فندق ها جشن بگیرید

ممنون عابر جان. مرسی که عابری اما مقیمی

مهرناز شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 12:37

عزیزم

شارمین شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 12:34 http://behappy.blog.ir

بیبین کارادا

رسیدن شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 11:22

خیلی خیلی خوش بگذره . خاطره ش به زیبایی برات موندگار بشه الهی عزیزم

ممنون گلی

رسیدن شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 11:09

خوب کردی مبارک تون باشه
گاهی همین خشم و قهرها از نون شب هم واجب تره عزیزم

ممنون گلی

لیلی شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 09:54

چه کار قشنگی خیلی خوشم اومد از این روحیه پرانرژی و شادابتون

ممنون لیلی جان...
سال نو شما قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد