هفت سین ۱۴۰۱

هنوز سفره هفت سین روی میزه!!! 

سفره هفت سینی که تازه پنج فروردین انداخته بشه، به نظرم باید چند روزی بیشتر بمونه!

پنجم که بین اون همه کار دیگه سفره هفت سین رو آماده میکردم به مهرداد میگفتم فکر کنم بین همه کسانی که نوروز رو جشن میگیرند، من تنها آدمی باشم که تازه الان دارم سفره می‌چینم. سیر خوشگل هم نداشتم از سفره هفت سین جاری جان قرض گرفتم! آینه ای که جاری واسه تولدم هدیه داد و طرحش مشابه چوب پشت تلویزیونمون بود هم گذاشتم توی سفره. واقعا عالی بود. تونستم عکسهایی بگیرم که خودم هم توی آینه همراه مهرداد و فندق باشم. آینه رو دیگه میگذارم واسه همین مناسبت‌های سفره دار و .‌.‌. 

معمولا پیش نمیاد که وسایل تزیینی و دکوری بخرم. واسه زندگی من کاربردی نیست. زیاد علاقه ندارم که مثلا یک گوشه ای اینها رو بگذارم، دوست دارم حتی الامکان همه جا خالی باشه. از طرف دیگه خب بعد از مدتی تکراری میشن و معمولا وسایل قشنگ، ارزون هم نیستند. اینه که هر چی وسایل تزیینی دارم رو هدیه گرفتم و هر بار یک چیدمان جدیدی بهشون میدم و از نظر خودم قشنگ هم میشه. به شکل اتفاقی تعدادی وسیله مثل جاشمعی و شکلات خوری و ...از جنس چوبهای نازک دارم(نمی‌دونم اسمشون یا جنس واقعیشون چیه). ترکیب اینها کنار هم جوریه که انگار یکجا خریدمشون. خلاصه که با اینها و چند تا جام و ظرفهای بلوری طرحدار قدیمی که مامانم از جهیزیه شون بهم دادند سفره ای انداخته شد که هنوز پابرجاست. دیگه سیب و سمنو نداره ها،ظرفش مونده.

نظرات 2 + ارسال نظر
رسیدن چهارشنبه 17 فروردین 1401 ساعت 09:27

میدونی خوبیه منحصر بفرد تو چیه
اینه که با دل و حس واقعی خودت زندگی میکنی نه با سلیقه و تفکر و خوش خواست دیگران
این یه ویژگی که هزارتا یکی شاید داشته باشن
عین مروارید اصل تو اقیانوس

من نمی‌دونم در برابر این همه محبتت نسبت به خودم چی بگم گلی مانا باشی عزیزم

لیلی سه‌شنبه 16 فروردین 1401 ساعت 17:35

به‌به مطمئنم هفت سین خوش سلیقه‌ای چیدین.من هم خیلی وقتها هفت سین رو دیر جمع می‌کنم.با این که همیشه اول فروردین پهنش می‌کنم.دیگه اگه ۵ روز دیرتر پهن کردین که ۵ روز بیشتر وقت دارین

ممنون از حسن نظر شما عزیزم.
آره دیگه این سری همه چیز خیلی روی دور تند بود و نشد به موقع پهن کنم.گفتم نمیشه که شروع قرن جدید باشه و ما هفت سین نداشته باشیم
یک سوال. لیلی جان شما لیلی خانم دکتر هستین یا لیلی مامان ایلیا و ارمیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد