چه می‌کنه این بازیکن

فندق یک بازی داره به اسم دالون. همین چند وقت پیش به مناسبت تولدش از عمه جان مهرداد هدیه گرفته. بازی جالبی هستش... 

گاهی که فرصت نداریم باهاش بازی کنیم، خودش با خودش بازی میکنه. امروز میگه مامان شما کدوم مهره رو میخوای؟ گفتم قرمز. گفت پس من سفید باشم... یکم بعدتر یهو با هیجان فریاد زد که مامان مامان ! خودت بردی!!!!!!!!!!


پ.ن: امروز چند بار دالون بردم، یکبار هم تو شطرنج باختم!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
رسیدن جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 23:15

رسیدن پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 22:26

به به
بی‌خبر میری بی خبر میای غزل جان خوش برگشتی عزیزم

عزیز دلی...می‌خوام یک مدت تمرین کنم و بیام بنویسم هر چند کوتاه ... مطمئن شدم موندنی هستم جار میزنم

من پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 15:27 http://me2020.blogsky.com

الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد