خواب

یک خواب خیلی خیلی بد با حال و هوای شوک و بهت و غم بسیار دیدم...اینقدررررر بد بود و باورنکردنی، اینقدررررر خودم  و همه خانواده م مخصوصا بابام تو بهت و رنج بودن که یک لحظه آرزو کردم خدایا کاش خواب باشه. کاش تموم بشه. گفتم خدایا میشه چشمام رو باز کنم و خواب باشه؟! و با همه وجودم خواستم که بیدار بشم و بیدار شدم...   چند ثانیه موقعیت رو آنالیز کردم و مطمئن شدم که این دنیای واقعی هست و اون رنج فقط خواب بوده...خیلیییییی خیلییییییی آروم شدم و خدا رو شکر کردم که خواب بوده... واقعا بابتش ممنون و شکرگزارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سو چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 22:25 http://mahso.blog.ir

خیر هست ان شاالله...و الهی شکر که خواب بوده

ممنون عزیزم. توی فکرت بودم. به وبلاگت هم سر زدم. نی نی دنیا اومد گلی؟؟؟ ان شاء الله که هر دو سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد