اصطلاحات فندقی

چند روز پیش فندق رو با اسم گندم آشنا کردم و گفتم مثلا بعضی دخترها اسمشون گندم هست. کلی خندید و واسش جالب بود  و هی با هم تکرار کردیم که مثلا مامانشون صداشون میزنه گندم جون، گندم خانوم...

دیروز مامان مهرداد میگن فندق بهم گفته از این به بعد بهت میگم مامان گندم!!! تو خودت میشی مامان گندم!!! بعد هی صدا زده مامان گندم و بازی کرده و... بعد یهو گفت مامان گندم!!!! شما رو آرد کردم الان!!!!



چند روز پیش یک داروی گیاهی رایج برای دل درد دادم به فندق... یعنی گفت مامان دلم یکم درد میکنه، می‌دونستم خیلی مشکلی نداره، بهش گفتم این دارو زنیان هست، قبلا هم کمی خوردی، یک کوچولو بهت میدم زود هم پشتش آب بخور که دهنت تلخ نشه، زنیان آسیاب شده بود، بهش دادم و دیگه هم چیزی نگفت...

باز دیروز مامان مهرداد میگن این زنیان رو  فندق دیروز دیده( زنیان آسیاب نشده روی میزشون بود)، گفته چی میخورید؟ گفتم یکم از این دارو میخورم، اسمش زنیانه...

 فندق گفته:« منم خوردم ، ولی من خاک شده ش رو خوردم»!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهش پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 12:13 http://badeyedel.blogsky.com

خیلی پسرت بامزه است مامان گندم!
چند سالشه؟

خیلی ممنونم عزیز دل
البته پسرم به من نگفت مامان گندم... مامان بزرگش رو تصمیم گرفته چند روزی مامان گندم صدا کنه. در حالت عادی « نازی مامان» صدا می‌کنه.
پنج سال و هفت ماهشه
ممنون که به اینجا سر میزنید

صبا پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 12:10 https://gharetanhaei.blog.ir/

عه شما هم برای دل درد زنیان می خورید؟

من ولی تو استرالیا خاک شده ش رو نمیخورم، اصلش رو با پودر آویشن و رازیانه و زیره و شکر قاطی کردم و به عنوان آب روی آتش ازش استفاده میکنم.

فندق در بچلون مامان گندم

آره عزیزم...میخوریم.
مامان خودم زنیان رو پودر میکنند با نبات آسیاب شده قاطی میکنند...اینجوری مثلا از خاصیت هر دو برای دل درد استفاده میکنند هم اینکه مزه زنیان بهتر میشه.
البته فندق کلا الحمدلله خوش دارو هست و همون پودر زنیان تلخ رو خورد مامان مهرداد دیگه با نبات قاطی نکرده بودن.
صبا جون ، فندق به من نگفت مامان گندم...به مامان مهرداد گفته از این به بعد می‌خوام بهت بگم مامان گندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد