اگر میشناسید معرفی کنید.

۱۰۰ گیگ اینترنت دارم و یک هفته زمان !!!

اگر مورد خوبی با موضوعات زیر میشناسید ممنون میشم به من اطلاع بدین و برام پیام بگذارید.

۱- فیلم یا سریال انگلیسی زبان با محوریت خانواده و عشق، ترجیحا با لهجه بریتیش باشه() و برای یادگیری زبان انگلیسی جملات و سرعت مناسبی داشته باشه.( اصلا توان ندارم درست جمله بندی کنم نمی‌دونم چرا)

۲- همون برنامه انگلیسی زبان به صورت کارتن مناسب برای بچه ها... پپاپیگ رو میشناسم و دانلود کردم قبلا... 

۳- فیلم خارجی ( هر زبانی) که حس میکنید دوست دارید به کسی معرفی کنید ...فقط اگر در ژانر رمانتیک باشه بهتره... ژانر وحشت و اروتیک و ترجیحا فانتزی تخیلی هم نباشه.

۴- فیلم ایرانی خوب و سایتی که بشه قانونی دانلود کرد. یعنی هزینه پرداخت بشه.

۵- اگر مورد خوبی ( هر چی) دانلود کردین که حس میکنید می‌تونه برای من هم مفید باشه... فیلم، کتاب، پادکست...البته من دنبال یک چیزی هستم حجم داشته باشه که اینترنت رو مصرف کنم!!!!! ولی خب بازم چیزی سراغ داشتید بگید بهم.

خیلی ممنونم از همه


نظرات 5 + ارسال نظر
ماهش جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 12:49 http://badeyedel.blogsky.com

10 فیلم که باید با پارتنر خود ببینید :

1- Irreplaceable You
2- Always Be My Maybe
3- Falling Inn Love
4- To All The Boys I’ve Loved Before
5- Isn’t It Romantic
6- P.S. I Love You
7- About Time
8- Her
9- When We First Met
10- Alex Strangelove

سلام...واقعا ممنونم. همه رو چک میکنم...چند تایی اسمش هم نظرم رو جلب کرد...خیلی متشکرم عزیزم

Sara جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 12:33

مینی سریال فروپاشی یا The undoing که مجموعه کوتاه آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی که در مورد زندگی یک خانم دکتر درمانگر موفق هست و مشکلاتی که براش پیش میاد

سلام و درود
خیلی ممنونم که برای این پست نظر گذاشتید...حتما چک میکنم...سپاس سارا جان

B پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 19:47

بروکلین ۹۹، دکتر هاوس
better call saul

سلام...خیلی ممنونم که وقت گذاشتید. حتما چک میکنم

فرشته پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 19:46

سلام عزیزم سریال های نتفلیکس جدیدا زیاد اومده اکثرا هم ۶ تا ۸ قسمته تو گوگل سرچ کنید هم ریت هاشون رو ببنید هم خلاصه
من چون فعلا وقت نمیکنم چند تا ریختم بعد ببینم جدیدا سریال های جک درباره هواپیما ربایی هست اما نیکو طاهری مدرس زبان خیلی تدلاسو تعریف کرد همه راضی بودن من ندیدم هنوزسه سیزن اومده تمام قسمت ها کامله هم امتیاز بالا داره پسرم هم دید خیلی خوشش اومده
اگه جدید برات مهم نیست من عاشق زنان افسرده خانه دار هستم طولانی هست اما خوبه
مدرن فامیلی هم عالیه کمدی هست
اگه به سریال پزشکی علاقه داری سریال گری آناتومی ۱۸ فصله
سریال شیملس هم ریت بالا داره اما متاسفانه انگار چون درباره زندگی یک خانواده بهم ریخته خلافکاری هست خیلی انگار موارد داره
سریال ایرانی هم اگه میخوای قانونی باشه باید از پخش کننده اش مثل فیلمو وفیلم نت وتماشاخانه و....دانلود کنی یعنی اشتراک میگیری اونجا نگاه میکنی این قانونی‌شان هست

سلام عزیزم...خیلی ممنونم از این که وقت گذاشتی و موارد مختلفی رو عنوان کردی...چک میکنم همه رو

لیلی پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 19:12

دانتون ابی، پیکی بلایندرز، بازمانده روز، گوبلین، توتورو، جانشین( succession) ، به سال بزنگ، دنیای مالکم، خانواده دارل، سندیتون، chair، ... سریال ترکی ستاره شمالی برای خندیدن :)))

سلام لیلی جان...
خیلی متشکرم بابت این معرفی... دانتون ابی رو یکوقت اسکرین‌شات گرفته بودم از اسمش که دانلود کنم الان یادم اومد.گوبلین کره ای اگر منظورت هست که چند بار دیدم و مورد علاقه م هستش... بقیه رو هم چک میکنم.سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد