کراش

چندی پیش، قبل از جراحی مامان، آخر هفته ای با یک سری از فامیل، دور هم جمع بودیم، باغ شخصیشون. مهمانهای دیگری هم اومدن که آشنا بودن برای بقیه ولی من سری اول بود میدیدمشون. باغ که میریم پوشش هر کی مطابق با عقایدش هست. مهمونهای جدید یک دختری که من بعدا فهمیدم نوجوان و دبیرستانی هستش همراهشون بود...چهره و سبک آرایش و پوشش جوری بود که انگار بزرگتر بود. آقا این دختر خانوم هر جا رو که بگی سوراخ کرده بود و یک چیزی انداخته بود... من اینقدررر آدم منعطفی هستم خدایی ...با اینکه درک بعضی چیزها برام آسون نیست ولی به انتخاب آدمها احترام میگذارم گرچه توی دلم میگم خب مثلا این حلقه تو بینی اذیت کننده نیست یا فلان تتو رو اگر پشیمون شد چیکار می‌کنه یا اینکه آیا واقعا این همهههه چیز بهش آویزونه حس جذابیت بهش میده یا اینکه مثلا کیا فکر میکنن که این استایل خیلی باحاله و جذابه و... دیگه بالاخره در حد دل و مغز خودم میتونم از این فکرا بکنم.

امروز رفتیم یک مرکز خرید... کلا قرار گذاشتیم هر روز عصر اگر شد بریم یک جایی دوری بزنیم...واقعا برای روحیه من دیگه واجبه... اینجوری در طول روز حال بهتری دارم. وارد مغازه ای شدیم، یکی از پسرهای فروشنده اومد استقبال... توی گوشهاش نگین زده بود ...مستقیم نگاه نمی‌کردم ولی توجهم جلب شده بود...همش هم میپرسید این شلوار هم باید کوتاه کنید؟!!!  مشکلی نیستا! کوتاه میشه...میدین فابریک کوتاه میکنن... باز بعدی میپوشیدم میومد می‌گفت اندازه س؟ اینم کوتاهی لازم داره؟!!!! دیگه یکجا گفتم مشکل از قد منه برادر! اکیه...من همه شلوارام رو کوتاه میکنم فکر کنم میترسید نخرم...خب تو قد من ببین، شلوارها رو هم ببین...دیگه سوال داره؟!!!!!!

داشتم در مورد  پسر گوشواره قشنگ با مهرداد حرف میزدم که یهو گفتم مهرداد من بدم نمیاد یکی دو تا سوراخ دیگه توی گوشم بزنم که گوشواره بندازم...نظرت چیه؟!!! غرق در رانندگی گفت: گوش خودته! هر کاری دوست داری انجام بده!!!

کراش زدم روی مهرداد !!!!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
مه سو پنج‌شنبه 16 شهریور 1402 ساعت 17:18 http://mahso.blog.ir

ای جان...در حد سوراخ گوش هم از همسر نظر میپرسی؟!!! بابا گوش خودته!!!!

آره خب ...میپرسم ولی عالی بود که دقیقا مهرداد هم گفت گوش خودته

لیلی جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 14:53

ممکنه نسل ما خیلی چیزا رو چون چشممون عادت نداره نپسنده ولی بین جوونها محبوب باشه. بعضیاشون میگن حتی پشیمونم شدیم عیبی نداره نشونه یه دوره زندگیمونه. به نظرم اگه زیاد بهشون توجه نشه یواش یواش از مد می‌افته. برای سلامت پوست که خوب نیست به هر حال. فقط پاسخ آقا مهرداد

حالا من نظری نمیدم اگر خیلی اغراق آمیز باشه ...مثلا این بنده خدا، چند تا حلقه بینی با هم...حلقه لب...نگین بالای ابرو... نگین روی بینی، چند تا سوراخ گوش، تازه اینها رو میشد دید...دیگه نمی‌دونم جاهای دیگه هم چیزی بود یا نه
باز اگر چیز ظریفی باشه، کم باشه...
خدا بخیر کنه.
آره ، جوابش برام جالب بود...جدی جدی ولی به نظرم یکوقتی حداقل یک سوراخ دیگه اضافه کنم...دیدم توی عکس و فیلم و...که گوشواره میندازن قشنگ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد