کزت

دیدین تو سریال و فیلمها مثلا یک مردی، زنش ول کرده رفته یا مجرده تنها زندگی میکنه، یا خانمی، آقایی مشکلی داره و خونه ش ترکیده و همه چیز همه جا ریخته... بعد یکی میاد دستمال میپیچه دور سرش، پلاستیک زباله برمیداره آشغالها رو جمع می‌کنه و ظرفها رو می‌شوره و لباسها رو مرتب می‌کنه و...؟!!!! 

الان من هم اونی هستم که خونه ش ریخت و پاش هست...هم اونی که دستمال بسته دور سرش!!!!!!

داغون میکنم خونه رو بعد تبدیلش میکنم به دسته گل. حد وسط ندارم اصلا... این هم از خصوصیات کمال گراهاست. 

حالا خونه رو آشغالدونی تصور نکنیدها. بیشتر به هم ریخته س تا کثیف...

ولی ای کیف میکنم... خسته میشم ولی حالم جا میاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Lily پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 15:43

واقعا نظم دادن به چیزها و خستگی فیزیکی ذهن رو آروم می‌کنه

دقیقا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد