زبان اشاره

میدونید که من عاشق سریال کره ای هستم...چندی پیش سریالی پخش کردند که یکی از نقشها ناشنوا بود و داستان سریال اطراف این موضوع رخ می‌داد... الان هم سریال دیگه ای در حال پخشه که نقش اول مرد ناشنوا هست و به زبان اشاره صحبت میکنه...

متاسفانه چند وقت پیش هم باخبر شدیم که بچه یکی از اقوام ناشنوا هستش و خب باعث ناراحتی بود برامون که بالاخره در سلامتی کامل نیست اما خوشحالیم که خانواده خوب و آگاهی داره و مسلما همه تلاششون رو برای فرزندشون انجام میدن...

همین دیشب هم دیدم که گروهی از بازیگرا و... با لباسهای محلی و سنتی و با زبان اشاره، ترانه نام جاوید وطن رو اجرا کردند...

خلاصه این چند وقت خیلی با این بحث زبان اشاره برخورد داشتم. راستش خیلی خیلی امیدوارم که این بچه فامیلمون بهبود پیدا کنه و راهی واسه مشکلش پیدا بشه. اما مدام این فکر توی سرم دور میزنه که تلاش کنم زبان اشاره رو تا حدی یاد بگیرم... اگر یک هزارم درصد این موضوع حل نشد دلم میخواد بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد