مافیای خوابالو

میگم دیشب یک مدل بازی کردیم در جمع خانوادگی، مافیا نیست ولی یکجور مافیای کوچیکه و باید کلمه ای رو پیدا کنی و ...(اسم بازی یادم نیست)

ابتدای بازی همه نقش میگیرن و چند نفر مافیا میشن... تو یک دورش من مافیا شدم...وقتی شب گفتن مافیا چشماشون رو باز کنند، من رسماً گیج خواب بودم و یادم رفت منم مافیام...چشم باز نکردم...چند دقیقه بعد که نوبت نقشهای دیگه بود تازه یادم افتاد...

تعریفش رو می‌نویسم خنده دار نیست ولی خودم نصف شده بودم از خنده... جرات هم نمی‌کردم بگم چی به چیه!!!! بالاخره از یکی که تو بازی نبود با اشاره سوال کردم مافیاهای دیگه کجا هستن و بهشون فهموندم منم مافیام!!!!!

دور بعدی که گفتن مافیاها چشماشون رو باز کنند، مهرداد میگه غزل اگر تو هم مافیا هستی چشمات رو باز کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد